Thanks Met0t0!
Ik heb een Playseat maar deze is weer met controller gereden
Re: The SHAREfactory
332Sinds lang nog eens pole, fastest lap, win en clean race!
https://youtube.com/watch?v=Ga7oKQRxWEk ... JDs19G4LpI
Ik erger mij laatste tijd aan Youtube filmpjes hier te plaatsen. Als ik de youtube link van hier wil gebruiken tot waar moet ik dan de tekst verwijderen van de video? Tot en met het vraagteken? Ik doe wss wel iets verkeerd
Ik krijg de video te zien maar dan met zwart scherm en als ik wil kijken krijg ik de melding dat er iets fout gaat.
Ik erger mij laatste tijd aan Youtube filmpjes hier te plaatsen. Als ik de youtube link van hier wil gebruiken tot waar moet ik dan de tekst verwijderen van de video? Tot en met het vraagteken? Ik doe wss wel iets verkeerd
Ik krijg de video te zien maar dan met zwart scherm en als ik wil kijken krijg ik de melding dat er iets fout gaat.
333https://youtube.com/watch?v=Ga7oKQRxWEk ... JDs19G4LpINTGSruler wrote: 04 Sep 2023 15:38 Sinds lang nog eens pole, fastest lap, win en clean race!
Ga7oKQRxWEk
Bovenstaande is enige wat je moet laten staan. Volgens mij zijn de youtube links anders dan eerst. Moet nu veel meer tekst verwijderen dan eerder
334Marty bedankt voor de hulp!
Er moet idd iets veranderd zijn dan, want herinner mij niet dat het op deze manier moest.
Er moet idd iets veranderd zijn dan, want herinner mij niet dat het op deze manier moest.
335Er is de laatste tijd inderdaad wat aan het veranderen bij youtube. Sommige links hebben nu altijd de naam van het account erin, soms zitten er nog meer parameters in.
Als je begrijpt hoe zo'n link in elkaar zit dan is het niet zo moeilijk om het desondanks de veranderingen het goede stukje (video ID) er toch steeds uit te halen.
Alles NA het vraagteken zijn de parameters die nodig zijn zodat youtube weet naar welke video het moet gaan.
Met jouw voorbeeldlink:
http s://youtube.com/watch?v=Ga7oKQRxWEk&si=RE1vyJJDs19G4LpI
(spatie zodat het forum de link niet korter maakt)
Zijn de parameters: v=Ga7oKQRxWEk&si=RE1vyJJDs19G4LpI
Parameters worden altijd gescheiden door & indien er meerdere parameters zijn.
Dus de parameters zijn:
v=Ga7oKQRxWEk
si=RE1vyJJDs19G4LpI
Voor het = staat de naam van de parameter en na de = staat de waarde.
Dat wordt:
Parameter v heeft waarde Ga7oKQRxWEk
Parameter si heeft waarde RE1vyJJDs19G4LpI
De waarde van paramater v is wat je hier tussen de youtube tags moet zetten.
Resultaat:
Soms kan youtube met verkorte links ook eindigen op /Ga7oKQRxWEk ofzo en dan zie je niks van ?&= In dat geval is het alles NA / dat je moet nemen.
Overigens is dit geen raar Chinees ofzo maar is dit gewoon een manier waarop URL's werken met parameters die in de URL zelf staan. Op andere sites kan je dit systeem dus ook vaak terug zien.
Als je begrijpt hoe zo'n link in elkaar zit dan is het niet zo moeilijk om het desondanks de veranderingen het goede stukje (video ID) er toch steeds uit te halen.
Alles NA het vraagteken zijn de parameters die nodig zijn zodat youtube weet naar welke video het moet gaan.
Met jouw voorbeeldlink:
http s://youtube.com/watch?v=Ga7oKQRxWEk&si=RE1vyJJDs19G4LpI
(spatie zodat het forum de link niet korter maakt)
Zijn de parameters: v=Ga7oKQRxWEk&si=RE1vyJJDs19G4LpI
Parameters worden altijd gescheiden door & indien er meerdere parameters zijn.
Dus de parameters zijn:
v=Ga7oKQRxWEk
si=RE1vyJJDs19G4LpI
Voor het = staat de naam van de parameter en na de = staat de waarde.
Dat wordt:
Parameter v heeft waarde Ga7oKQRxWEk
Parameter si heeft waarde RE1vyJJDs19G4LpI
De waarde van paramater v is wat je hier tussen de youtube tags moet zetten.
Code: Select all
[youtube]Ga7oKQRxWEk[/youtube]
Soms kan youtube met verkorte links ook eindigen op /Ga7oKQRxWEk ofzo en dan zie je niks van ?&= In dat geval is het alles NA / dat je moet nemen.
Overigens is dit geen raar Chinees ofzo maar is dit gewoon een manier waarop URL's werken met parameters die in de URL zelf staan. Op andere sites kan je dit systeem dus ook vaak terug zien.
336Is er geen mogelijkheid op dit forum dat het filmpje gewoon werkt met de complete link tussen youtube tags?
Dit werkt bv wel op budgetgaming
Dit werkt bv wel op budgetgaming
337Bedankt voor de uitleg Kolm.
Ik ben volledig mee eigenlijk, behalve het laatste: hoe weet je dat je parameter v tussen de youtube tags moet zetten niet de si parameter?
Ik ben volledig mee eigenlijk, behalve het laatste: hoe weet je dat je parameter v tussen de youtube tags moet zetten niet de si parameter?
338V is video ID en dus de rechtstreekse verwijzing naar het filmpje. SI is een of andere tracking onzin dat YouTube eraan toevoegt.NTGSruler wrote: 04 Sep 2023 20:27 Bedankt voor de uitleg Kolm.
340Polyatomic camo unlocked.
Nu nog 51 wapens 25 headshots voor de Orion camo. Dat zal hopelijk vlotter gaan dan die long shots voor Polyatomic.
Nu nog 51 wapens 25 headshots voor de Orion camo. Dat zal hopelijk vlotter gaan dan die long shots voor Polyatomic.
341Lekker bezig Ruler. Dit gaat ook mee naar mw3 toch?
Had even snel wat in sharefactory gemaakt. Zoveel nieuwe dingen om toe te voegen
Had even snel wat in sharefactory gemaakt. Zoveel nieuwe dingen om toe te voegen
342Dat gaat idd mee naar MW III al dacht ik dat je camo ENKEL op wapens van MW II kan zetten en niet die van MW III...
Wat bedoel je met zoveel nieuwe zaken om toe te voegen?
Wat bedoel je met zoveel nieuwe zaken om toe te voegen?
343Dat bits gedeelte, allemaal achtergrond geluiden, dat gejuich in de clip is niet van de game zelf.
345Orion camo unlocked.
Worden drukke tijden voor CoD fans.
13 dagen tot CoD Next en 6 oktober start bèta MW III.
Kijk er eerlijk gezegd naar uit.
Worden drukke tijden voor CoD fans.
13 dagen tot CoD Next en 6 oktober start bèta MW III.
Kijk er eerlijk gezegd naar uit.