Re: Trophy Leaderboards II
347I know... working on it. Maar gaat simpelweg totaal niet snel. Er staat gewoon nog een hoop 'rommel' tussen op 1% of iets in die regio. Vooral veel PS+ games die ik net een paar minuten geprobeerd heb en zo.
Nou ja: eerst maar op naar de 70%!
348Blijkbaar heb je een hele tijd dit topic gemeden!ShAmPi wrote:Say whooooooooooooooooooot? : pSora_Lizard wrote: Volgens mij hebben we waanzinnig nieuws, ShAmPi heeft een platinum gehaald maar wil niet dat wij dat zien. Hij heeft namelijk zijn trophy’s op privé gezet! :1 bier:
Aangepast ; )
WB!
Ben nu bezig met Life is strange, before the storm en mijn rarity springt met grote sprongen achteruit (omhoog dus).paveman wrote:Welcome back ShAmPi
<42% bij rarity nu
349Haha, wat een spannende strijd qua rarity
Ik denk dat ik er snel op achteruit zal gaan binnenkort, want 'k ben bijna klaar met Far Cry 4 en ga dan naar games met minder zeldzame trophies
Ik denk dat ik er snel op achteruit zal gaan binnenkort, want 'k ben bijna klaar met Far Cry 4 en ga dan naar games met minder zeldzame trophies
350Gaat snel blijkbaar. Ik sta er nu alweer boven...paveman wrote:Welcome back ShAmPi
<42% bij rarity nu
Aangezien Steins;Gate sowieso lage (of is het juist hoge?) rarity heeft, zal ik er voorlopig ook wel even boven blijven...
351Ach, je komt er vanzelf. Ik heb niet eens 50%.paveman wrote:I know... working on it. Maar gaat simpelweg totaal niet snel. Er staat gewoon nog een hoop 'rommel' tussen op 1% of iets in die regio. Vooral veel PS+ games die ik net een paar minuten geprobeerd heb en zo.
352Echt schitterend dit!! Had ik eventjes gemist!!Kolm wrote:Ik was net ff in je lijst aan het kijken en blijkbaar heb je 2 keer na elkaar de platinum 'Kingpin' gehaaldNTGSruler wrote:Hehe weer leuke update. Ik blijf voorlopig hangen bij Gran Turismo en daar heb ik eigenlijk geen spijt van. De game heeft een magische aantrekkingskracht..
Zelfs de beschrijving komt grotendeels overeen
https://psnprofiles.com/NTGSruler/log?type=platinum
Vice City draagt dan toch mijn voorkeur!
353Lieve vrienden,
Over een paar maanden ga ik met pensioen en ik heb er nooit echt bij stil gestaan dat dit nogal wat voeten in de aarde heeft. Blijkbaar moet er veel geregeld worden temeer ik niet alleen in Nederland gewoond en gewerkt heb. Momenteel gaat hier elke vrije minuut in zitten en vraag ik jullie om wat geduld te hebben met de nieuwe overzichten.
Gtz, Sora
Over een paar maanden ga ik met pensioen en ik heb er nooit echt bij stil gestaan dat dit nogal wat voeten in de aarde heeft. Blijkbaar moet er veel geregeld worden temeer ik niet alleen in Nederland gewoond en gewerkt heb. Momenteel gaat hier elke vrije minuut in zitten en vraag ik jullie om wat geduld te hebben met de nieuwe overzichten.
Gtz, Sora
354Sora er zijn belangrijkere dingen dan een overzicht geven over trophies. Je pensioen regelen is super belangrijk en gaat nu voor. Die update komt er wel weer!Sora_Lizard wrote:Lieve vrienden,
Gtz, Sora
355Kunnen ondertussen nog beetje trophyhunten ondertussen. Kben goe bezig me far cry 3 en bijna level 31 :-P
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
356Nog niet goed wakker Sterchele? We zullen ondertussen nog wat trophy hunten ondertussen.fsterchele23 wrote:Kunnen ondertussen nog beetje trophyhunten ondertussen. Kben goe bezig me far cry 3 en bijna level 31 :-P
357Het is de bedoeling dak wakker ben als ik gedaan ben met werken xd zodak goe kun doorgamenNTGSruler wrote:Nog niet goed wakker Sterchele? We zullen ondertussen nog wat trophy hunten ondertussen.fsterchele23 wrote:Kunnen ondertussen nog beetje trophyhunten ondertussen. Kben goe bezig me far cry 3 en bijna level 31 :-P
358Lekker rustig aan doen, zo'n overzicht is niet belangrijk. Als je eenmaal met pensioen bent verwachten we elke dag een update van de lijsten.Sora_Lizard wrote:Lieve vrienden,
Gtz, Sora
359billie91 wrote:Lekker rustig aan doen, zo'n overzicht is niet belangrijk. Als je eenmaal met pensioen bent verwachten we elke dag een update van de lijsten.Sora_Lizard wrote:Lieve vrienden,
Gtz, Sora
360Ja Frans alle respect doe maar kalm aan je hebt een goed leven verdiend zonder jou was het hier niet zo sfeervol