Ik heb eindelijk ook nog eens eentje gehaald. Control als nummer 48.

Moderator: Leaderboard Group

Uiteindelijk zal het richting de 200u geweest zijn, misschien zelfs meer.met0t0 wrote: 08 Jun 2021 21:51 Wow, da's pas volhouden!![]()
Ik zou graag binnenkort met Fallout 4 beginnen, benieuwd hoe lang ik daarmee bezig zou zijn![]()

Goed bezig!Marty wrote: 13 Jun 2021 18:08 Platinum 342: Star Wars Jedi: Fallen Order (PS5)
Platinum 343: CrossCode
3 speklapjes van de BBQ graag

Interessant om te weten, ik zag Jedi Fallen Order ook net voor PS5 te koop staan. Als ik terug tijd heb om te gamen, is Jedi Fallen Order de game waar ik onmiddellijk mee verder ga voor de platinum, fantastische gameMarty wrote: 13 Jun 2021 21:50 Alle ps4 games die een upgrade krijgen naar een ps5 versie hebben altijd een aparte lijst. Op een of andere manier kunnen ze dat niet combineren ofzo. En ja de upgrade is gratis, en auto pop trophies als je je ps4 platinum save upload.
Vermakelijke game. Wel problemen met de "weapon wheel" dat ie niet de gun pakt die ik selecteer. De ps5 geeft aan dat ik er 16 uur over gedaan heb. Heeft soms wel gewoon aangestaan zonder dat ik speeldeRoyVdW wrote: 19 Jun 2021 22:17 Nu al wow gast! En en? Leuk zkr?
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk

Ik ben er over aan het nadenken. Maar waarschijnlijk de eerste game waar ik het gevoel heb dat ik voor 100% wil gaan en dat ontdek ik vaak pas tijdens het spelen.
Return to “PlayStation Network Gaming”