#150 The Last of Us Remastered
Ik wil een grote dank je wel geven aan Kolm, voor mij te motiveren deze game verder te zetten. Destijds samen de online trophies binnen geharkt en ik was beetje uitgeblust op deze game. Ook een eerste playthrough starten om direct alle collectibles te vinden was vervelend (achteraf een playthrough uitgespaard en nog 2x door de game gespeeld zonder op die vervelende collectibles te moeten letten). De grounded mode viel eigenlijk goed mee, gelukkig een goede guide op youtube om overal redelijk vlotjes doorheen te geraken. Rekening houdende dat ik op grounded difficulty weinig resources heb gebruikt dat ik had verzameld in mijn easy+ playthrough, ging het echt vlot eigenlijk. Had in principe overal ammo genoeg om mij overal doorheen te schieten, maar dat heb ik niet gedaan.
Nog Left Behind DLC voor 100%
De game zelf is fantastisch, al ben ik er niet zo weg van zoals velen destijds. Zéér blij dat ik hiermee heb doorgezet, dat dit mijn nummer 150 geworden is.
The Last of Us Part II ligt hier nog te wachten... Zal niet voor direct zijn, maar ik zal hem zeker spelen.
#151 Tennis World Tour 2
Ik zou zeggen, als je voor trophies wil spelen, begin niet aan deze game. Er is een reden waarom deze een ultra rare percentage van 1.05% heeft.
De game is op zich niet slecht, maar eens je alle Grand Slams en de Masters hebt gewonnen is er gewoon niets meer te doen in deze game/career. Ja buiten grinden, grinden en nog eens grinden. 1.2Miljoens coins te verzamelen voor een trophy om alle equipment te kunnen kopen (zowel voor man als vrouw). Gelukkig toen ik aan de grind begon (had een 300000 coins), kwam er iemand op het idee om een save file trick toe te passen. Dit heeft mij vele uurtjes gespaard. Moest er iemand hierin geïnteresseerd zijn, laat maar horen, dan leg ik het uit.