Re: Pronken met je Platinums

4263
NTGSruler wrote: 26 Jun 2022 13:37 Playseat is niet per se nodig hé Met0t0. Racestuur kan al voldoende zijn. Al speel ik tegenwoordig met controller terug. GT7 volledig gedaan met controller, buiten paar tracks (Le Mans bijvoorbeeld) gaat alles gewoon vlot. Tenminste als je geen toptijden wilt rijden.
Bwah ja, ik heb sowieso al weinig tijd om te gamen, dus bij het racen zou ik het wel in goede omstandigheden willen doen :)
Bovendien heb ik in ons nieuw appartement niet meer dezelfde opstelling als vroeger, dus als ik mijn stuur ergens aan wil ophangen, zal het toch aan een playseat moeten zijn :lol:

En wow Marty, goed bezig :cool:

4266
met0t0 wrote: 02 Jul 2022 17:18
NTGSruler wrote: 26 Jun 2022 13:37 Playseat is niet per se nodig hé Met0t0. Racestuur kan al voldoende zijn. Al speel ik tegenwoordig met controller terug. GT7 volledig gedaan met controller, buiten paar tracks (Le Mans bijvoorbeeld) gaat alles gewoon vlot. Tenminste als je geen toptijden wilt rijden.
Bwah ja, ik heb sowieso al weinig tijd om te gamen, dus bij het racen zou ik het wel in goede omstandigheden willen doen :)
Bovendien heb ik in ons nieuw appartement niet meer dezelfde opstelling als vroeger, dus als ik mijn stuur ergens aan wil ophangen, zal het toch aan een playseat moeten zijn :lol:

En wow Marty, goed bezig :cool:
Het geeft zowiezo een extra ervaring :)
Image

4271
NTGSruler wrote: 03 Jul 2022 17:06 Proficiat!

Heb je wel snel 60 trophies gevonden :?

Welke game heb je ervoor gebruikt?
Het zijn 2 powgi games geworden :shh:
Eentje bleek wel extreem makkelijk te zijn... Je kon theoretisch gewoon altijd dezelfde knop induwen om een puzzel af te maken. Moest ik er alleen op letten dat ik elke letter van het alfabet een keertje als laatste nam in de oplossing en een paar komen amper voor.

Nu nog even al die 'openstaande' platinums afwerken :saint:
Image

4275
Sterk werk weer allemaal!

#56 --> Horizon: Forbidden West

Image

Zoals wel vaker met de triple A sony games, was deze best makkelijk! Speel het spel uit, doe wat side quests, vind wat collectibles en je hebt basically elke trophy :p Desondanks toch van genoten!
Image