Platinum #332: Saints Row PS5
Ik dacht nog heel even dat ik op het einde een gamebreaking bug had en een heel deel opnieuw mocht doen...
Ik had voor de missie die een soort van endgame waarschuwing geeft 14 regio's op 100% gezet die nodig zijn voor trophy van 15 regio's 100%. Regio 15 kan pas na main story uit te spelen. Daarna doe ik het verhaal verder en na de eindbaas komt dan normaal een missie om die 14 regio's te completen voor je verder kan maar bij mij was die dan automatisch klaar maar toonde beetje raar in missions scherm (2/2 ipv completed).
Mijn volgende missie zegt 'build the saints tower' en dat wist ik dat je dat aan je empire table moest doen waar je een map ziet van al je businesses/ventures. Op die map kreeg ik dan een waarschuwing 'complete the best friends mission first to continue' alleen... dat is de missie die actief is en dus zegt om de toren te bouwen
Tijdens wat opzoeken daarrond zei er iemand 'ik liet de empire table map een paar minuten open en dan werkte het' dus liet ik die maar open terwijl ik verder zocht. Dan was er iemand die zei 'zoek gewoon het vacant lot en klik daarop' dus doe ik dat en kan ik erop klikken en de toren bouwen. Maar eerlijk... ik heb er niet op gelet of die waarschuwing ondertussen al weg was of niet. Ik was al lang blij dat het werkte en dat ik de laatste verhaal trophies kreeg. Daarna nog in de nieuwe regio wat threats en discoveries opruimen en het was klaar