Inderdaad. Persoonlijk vind ik het de beste game die er bij zit deze maand Jammer genoeg had ik hem al!daviduvel wrote:Iedereen die Valiant Hearts nog niet gespeeld heeft, moet het nu doen!
Re: PlayStation Plus
47Ik heb dus nog steeds hetzelfde probleem als vorige maand, mijn aangekochte content komt niet in mijn downloadlijst en op de pc store lijkt het alsof ik ze niet gekocht heb maar ik kan ze ook niet aan mijn winkelwagen toevoegen
Wat was nu weer de oplossing hiervoor?
48Sniper_at_w0rk wrote:Ik heb dus nog steeds hetzelfde probleem als vorige maand, mijn aangekochte content komt niet in mijn downloadlijst en op de pc store lijkt het alsof ik ze niet gekocht heb maar ik kan ze ook niet aan mijn winkelwagen toevoegen
Euh Kolm, little help please?
49Oddworld moet je zeker een kans geven. Het kan mijn nostalgie van mijn kinderjaren zijn die spreekt, maar ik word enorm gelukkig van die game. Daarom dat ik die ook al gekocht had.Mr.Wolf wrote:Oddworld: New ‘n’ Tasty: Lijkt me niet echt een tof spel, maar ik ga het natuurlijk wel proberen.
Valiant Hearts: Deze had ik al een tijdje graag gehad.
Papo and Yo: Lijkt weer iets speciaal, maar wel tof.
Sherlock Holmes: Crimes and Punishments: Wil ik wel eens spelen, maar had ik liever op ps4 gehad.
OlliOlli 2: Welcome to Olliwood: Ze zeggen toch dat dit goed is?
CounterSpy: Dit lijkt me het enige minder spel deze maand.
Conclusie: Weeral een zeer goede maand.
51Ik ben al begonnen aan Valiant Hearst and OlliOlli2, maar daar faal ik zo hard in
52Inderdaad, goed dat ik hem nooit gekocht heb op PS4, dacht wel dat die ooit in PS+ terecht zou komen.gamerke1992 wrote: Oddworld moet je zeker een kans geven. Het kan mijn nostalgie van mijn kinderjaren zijn die spreekt, maar ik word enorm gelukkig van die game. Daarom dat ik die ook al gekocht had.
PSN tichke
53Verdomme. Mwoh maand. Sherlock is de enige die ik ken. Voor de rest zal eens wat opzoeken.
54Zie vragentopic alNTGSruler wrote:Euh Kolm, little help please?Sniper_at_w0rk wrote:Ik heb dus nog steeds hetzelfde probleem als vorige maand, mijn aangekochte content komt niet in mijn downloadlijst en op de pc store lijkt het alsof ik ze niet gekocht heb maar ik kan ze ook niet aan mijn winkelwagen toevoegen
Valiant Hearts en Sherlock had ik al. Papo en Yo is misschien nog wel wat en de rest moet ik eerst eens kijken wat het is
55OlliOlli 2 is 1000x beter op de vita neemt niet weg dat ik er nog steeds niets van kan.
56Er zit bij mij een bug in Valiant hearts waardoor ik niet verder kan. Ik zit bij dat stukje waar je in een auto zit en dan alle bommen en kogels moet ontwijken, maar als die allemaal geweest zijn, dan blijft de auto verder rijden en gebeurt er niks. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
57Als dat level een naam heeft zou ik dat eens googelenminermb wrote:Er zit bij mij een bug in Valiant hearts waardoor ik niet verder kan. Ik zit bij dat stukje waar je in een auto zit en dan alle bommen en kogels moet ontwijken, maar als die allemaal geweest zijn, dan blijft de auto verder rijden en gebeurt er niks. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
59Er waren idd al geruchten van, ben eens benieuwd naar deze game. Bron?M-power wrote:De eerste game voor april is bekend, namelijk dishonored voor ps3
60https://mobile.twitter.com/PlayStationE ... 4474121216dividedx11 wrote:Er waren idd al geruchten van, ben eens benieuwd naar deze game. Bron?M-power wrote:De eerste game voor april is bekend, namelijk dishonored voor ps3