Re: Pronken met je Platinums
496Goed zot dat je dat geld eraan geeft Mijn Huawei van 250 euro is even goed wat op zich ook al duur is voor een mobiel 10000 BEF.
Moderator: Leaderboard Group
Bedankt. We zijn weer vriendelijk vandaag. Nuja jouw opmerking zegt al genoeg dat je er niks van kent. Huawei even goed. Lol.RoyVdW wrote:Goed zot dat je dat geld eraan geeft Mijn Huawei van 250 euro is even goed wat op zich ook al duur is voor een mobiel 10000 BEF.
Mooi zo!! Mss toch ook maar eens aanschaffen die game. Had gekozen voor Black Ops 3 en heb er zeker geen spijt van! Zalige game. Maar NFS spreekt mij ook wel aan. Anyway goed gedaan!fsterchele23 wrote:9de platinum is ook binnen se, need for speed
keileuk spel en een ultra-easy platinum voor de geïntresseerden
urgh COD daar moek nu echt niks van hebn e. paar online matchkes gespeeld in gm en al beu. nie voor mij al die campersNTGSruler wrote:Mooi zo!! Mss toch ook maar eens aanschaffen die game. Had gekozen voor Black Ops 3 en heb er zeker geen spijt van! Zalige game. Maar NFS spreekt mij ook wel aan. Anyway goed gedaan!fsterchele23 wrote:9de platinum is ook binnen se, need for speed
keileuk spel en een ultra-easy platinum voor de geïntresseerden
ook deze plat gehaald ondertss en het was mijn 10de, op naar nr 11Hybris wrote:#65: Game of Thrones (Telltale)
Makkelijke platinum, zoals altijd bij Telltale games dezer dagen. Het verhaal sprak me meer aan dan The Walking Dead, maar dat is wellicht het geval omdat ik meer into GoT ben dan TWD...
Ik vond de platinums niet moeilijk en ik vond ook dat het niet verveelde. Al was bij r&c 1 die platinum van 10 miljoen bolts echt veel te veel.dividedx11 wrote:Deze moet ik eig ook eens halen als R&C fan... Het probleem is dat ik zo stom ben geweest om in R&C 1 op PS3 challenge mode te starten en op de vita had ik hem bijna uit maar heb ik m'n data per ongeluk overschreven... ZO gaat de fun er ook snel af. Maar ik denk dat ik toch nog es terug ga beginnen voor de plat.
Daar eb je een glitch voor en ik heb alle games wel al een stuk of 7 keer gespeeld dus het verveel wel een beetjegamerke1992 wrote:Ik vond de platinums niet moeilijk en ik vond ook dat het niet verveelde. Al was bij r&c 1 die platinum van 10 miljoen bolts echt veel te veel.dividedx11 wrote:Deze moet ik eig ook eens halen als R&C fan... Het probleem is dat ik zo stom ben geweest om in R&C 1 op PS3 challenge mode te starten en op de vita had ik hem bijna uit maar heb ik m'n data per ongeluk overschreven... ZO gaat de fun er ook snel af. Maar ik denk dat ik toch nog es terug ga beginnen voor de plat.
Return to “PlayStation Network Gaming”