En zeggen dat ik moeite heb om het eerste spel uit te spelen
Proficiat aan iedereen met nieuwe platinum trophies!
Re: Pronken met je Platinums
512
Platinum #97: Onechanbara Z2: Chaos
En ook een nieuw record voor mijn rank op PSNProfiles België: 130!
En ook een nieuw record voor mijn rank op PSNProfiles België: 130!
513Gefeliciteerd met jullie mooie platinums.
With a little help from my friends, vooral door me te laten volhouden . . . nu dan ook deze:
Dragon Quest Heroes, een mooie als nummer 8!
With a little help from my friends, vooral door me te laten volhouden . . . nu dan ook deze:
514Dat lijkt mij een moeilijke platinum, proficiat!! Ook aan de andere proficiat.Sora_Lizard wrote:Gefeliciteerd met jullie mooie platinums.
517Nadat men hier aangaf dat Rocket League toch echt de moeite wel is met vrienden, heb ik het toch nog maar eens de kans gegeven en vond het idd erg leuk om samen te spelen!
Vandaar #77: Rocket League (gelijk ook maar 100% gehaald voordat de volgende DLC uit komt...)
Vandaar #77: Rocket League (gelijk ook maar 100% gehaald voordat de volgende DLC uit komt...)
519#78: Final Fantasy Type-0
Game die de FF naam niet waardig is. Slecht, onsamenhangend verhaal. Redelijke combat. t Is dat ie zo snel en makkelijk te platten was. Heb uiteindelijk maar een heel deel van de filmpjes geskipped.
Game die de FF naam niet waardig is. Slecht, onsamenhangend verhaal. Redelijke combat. t Is dat ie zo snel en makkelijk te platten was. Heb uiteindelijk maar een heel deel van de filmpjes geskipped.
522Das rap, ben er ook mee bezig maar het wil me maar niet lukken om 10500 punten te halen bij g-bikeMarty wrote:Platinum 147: Final Fantasy 7 Gaia's Guardian
523Die had ik met de eerste keer, 14.000 punten ofzo.
Had wel voor het meeste van het verhaal (aangezien ik hem voor het verhaal gespeeld heb) wel Godmode aan en 3x speed. Was binnen de 30 uur klaar.
Had alleen een glitch met de savepoint die je zelf neer kunt zetten in het laatste gebied.
Had wel voor het meeste van het verhaal (aangezien ik hem voor het verhaal gespeeld heb) wel Godmode aan en 3x speed. Was binnen de 30 uur klaar.
Had alleen een glitch met de savepoint die je zelf neer kunt zetten in het laatste gebied.
524Ik speel ook op God mode maar ik haal nog geen 10500 punten met g-bike.Marty wrote:Die had ik met de eerste keer, 14.000 punten ofzo.
525mijn 2e platinum is binnen, Tales from Borderlands is het gewassen varkentje van dienst deze keer.... ik heb er uiteraard niets speciaals voor moeten doen