TankzM-power wrote:https://mobile.twitter.com/PlayStationE ... 4474121216dividedx11 wrote:Er waren idd al geruchten van, ben eens benieuwd naar deze game. Bron?M-power wrote:De eerste game voor april is bekend, namelijk dishonored voor ps3
Re: PlayStation Plus
62Wat Dishonored. Al veel positiefs over gehoord. Mss eens proberen tegen dan. Man moet nog beginnen aan Unity en GTAV, maar met al die free PS+ shit geen tijd
63Dat is ook een schitterende game die veel te weinig aandacht heeft gekregen. Hopelijk door PS+ wat meerRoyVdW wrote:Wat Dishonored. Al veel positiefs over gehoord.
64In OPM werd er anders wel zeer veel aandacht aan besteed, zelfs tot in de edito van Youri herinner ik me.met0t0 wrote:Dat is ook een schitterende game die veel te weinig aandacht heeft gekregen. Hopelijk door PS+ wat meerRoyVdW wrote:Wat Dishonored. Al veel positiefs over gehoord.
65Ja natuurlijk, als een game goed is, dan krijgt die wel eventjes aandacht in de reviews enz. Ik bedoel maar dat er niet zo al te veel promotie rond was en dat het na de reviews ook heel stil bleefToon8 wrote:In OPM werd er anders wel zeer veel aandacht aan besteed, zelfs tot in de edito van Youri herinner ik me.met0t0 wrote:Dat is ook een schitterende game die veel te weinig aandacht heeft gekregen. Hopelijk door PS+ wat meerRoyVdW wrote:Wat Dishonored. Al veel positiefs over gehoord.
67Ok die Sherlock Holmes is al maanden uit, maar heb net pas opgemerkt dat die 'i' in crimes en punishments een mes is
68Woops, zie ik ook nu pasRoyVdW wrote:Ok die Sherlock Holmes is al maanden uit, maar heb net pas opgemerkt dat die 'i' in crimes en punishments een mes is
Is net zoiets als de 'i' in 'Dead Island' die eigenlijk een man is die zich heeft opgehangen aan een palmboom.
69Bij sommige is ie opgehangen en bij andere niet, was me ook nooit opgevallenKolm wrote:Woops, zie ik ook nu pasRoyVdW wrote:Ok die Sherlock Holmes is al maanden uit, maar heb net pas opgemerkt dat die 'i' in crimes en punishments een mes is
Is net zoiets als de 'i' in 'Dead Island' die eigenlijk een man is die zich heeft opgehangen aan een palmboom.
70Ge moet meer kijken naar de details hè Was mij ook nog nooit opgevallen hoor.
71Daar was indertijd heel wat commotie rond en ik geloof dat de boxart daarom in bepaalde landen aangepast werd. Het is door die commotie dat het me toen is opgevallen, anders had ik het waarschijnlijk nooit gezien!Toon8 wrote:Bij sommige is ie opgehangen en bij andere niet, was me ook nooit opgevallenKolm wrote:Woops, zie ik ook nu pasRoyVdW wrote:Ok die Sherlock Holmes is al maanden uit, maar heb net pas opgemerkt dat die 'i' in crimes en punishments een mes is
72Heb op Google afbeeldingen opgezocht en ja twee boxarts. Die ophanging en als gewone zombie. Stom dat over zoiets commotie ontstaat. Het is origineel.
73De playstation plus update gaat niet volgende week woensdag komen, maar een week later. Want de Amerikanen krijgen altijd op dinsdag hun update en dan is het daar nog steeds maart en niet april. De aankondiging van de games komt daardoor ook later en zal ergens volgende week gepost worden.
75Heb zo'n gevoel dat we mss wel binnenkort ook eens Knack gaan krijgen voor de PS4. Hij staat nu in de Paassale en je weet wat dat wil zeggen... Tempting maar ik ga toch nog wat wachten.