platinum 17 is ook binnen en kben er trots op dakem eb
gravity rush
kheb er wel paar keer op gevloekt me mijn nooby skills altij
Re: Pronken met je Platinums
632Als da aan da tempo doorgaat... I'm getting jealousfsterchele23 wrote:platinum 17 is ook binnen en kben er trots op dakem eb
gravity rush
633Proficiatfsterchele23 wrote:platinum 17 is ook binnen en kben er trots op dakem eb
gravity rush
634Ty en volgende plat is ook in zicht minecraft story mode ligt opzij voor mij gm in occasieNTGSruler wrote:Proficiatfsterchele23 wrote:platinum 17 is ook binnen en kben er trots op dakem eb
gravity rush
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
636Tx en ohja overdrive khin altij wel veel gespeeld en nu nie meer dan anders ma ksta nu langer stil bij spellen voor de trophy'sSanity penguin wrote:Iemand is in overdrive aan het gaanProficiat alleszins!
637Komt goed! Veel succes met Minecraft!fsterchele23 wrote:Ty en volgende plat is ook in zicht minecraft story mode ligt opzij voor mij gm in occasieNTGSruler wrote:Proficiatfsterchele23 wrote:platinum 17 is ook binnen en kben er trots op dakem eb
gravity rush
639is hij misschien in jouw buurt komen wonen dan ?RoyVdW wrote:De platinum-microbe heeft Sterchele te pakken
640Toch niet want ik heb nu een griep microbe. Verkies toch ook die andere die is goedaardig.Gamefreak wrote:is hij misschien in jouw buurt komen wonen dan ?RoyVdW wrote:De platinum-microbe heeft Sterchele te pakken
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
641Ge zijt er snel doorgegaanfsterchele23 wrote:platinum 17 is ook binnen en kben er trots op dakem eb
gravity rush
Wel een fantastische game en de moeite om de platinum te halen natuurlijk, dan mist ge zo weinig mogelijk.
642Kheb gewoon heel veel gespeeld xdmet0t0 wrote:Ge zijt er snel doorgegaanWel een fantastische game en de moeite om de platinum te halen natuurlijk, dan mist ge zo weinig mogelijk.fsterchele23 wrote:platinum 17 is ook binnen en kben er trots op dakem eb
gravity rush
643Beterschap!RoyVdW wrote:Toch niet want ik heb nu een griep microbe. Verkies toch ook die andere die is goedaardig.Gamefreak wrote:is hij misschien in jouw buurt komen wonen dan ?RoyVdW wrote:De platinum-microbe heeft Sterchele te pakken
Ondertussen wat trophyhunten?
644Nee deze week toch niet gamen vergt teveel aandacht is te vermoeiend. Staat ook aangegeven bij de gezondheidswaarschuwing dat je niet mag gamen bij duizeligheid, koorts of ziekte in het algemeen. Rusten is de boodschap.
645Goede beslissing. Eens terug beter kun je er terug volop tegenaan.RoyVdW wrote:Nee deze week toch niet gamen vergt teveel aandacht is te vermoeiend. Staat ook aangegeven bij de gezondheidswaarschuwing dat je niet mag gamen bij duizeligheid, koorts of ziekte in het algemeen. Rusten is de boodschap.