Af en toe, wanneer de zon, de maan en de aarde op één lijn staan en blijkbaar als er een big budget game in de PS Plus ronde verschijnt, maak ik een video over of ze de moeite waard zijn. Met games als Lord of the Fallen en The Journey, kon ik het niet laten om me toch weer eens te wagen aan de maandelijkse games. Bij dezen!
Re: PS Plus Games September 2016 | Triple A-game alarm!
2Leuke video. Ik dacht eerst 'oei zo lang', maar heb het met plezier uitgekeken 
3Hahaha, thanks! Leuk om te horen dat het je aandacht toch wist vast te houdengamerke1992 wrote:Leuke video. Ik dacht eerst 'oei zo lang', maar heb het met plezier uitgekeken
4Leuk nieuw filmpje
Journey en Lords of the Fallen zijn naar mijn mening ook de beste games van deze maand
Journey en Lords of the Fallen zijn naar mijn mening ook de beste games van deze maand
5Haha, dank je!met0t0 wrote:Leuk nieuw filmpje![]()
6Erg leuk filmpje weer.
Badland komt ook origineel van de telefoon af en had hem daarop al veel gespeeld. Toen die bij PS+ zou komen, vond ik dat erg leuk, want dan kon ik het nog eens spelen. Maar als ik eerlijk ben, vind ik het spel toch beter aanvoelen voor Badland. Het TV scherm is er gewoon te groot voor
Badland komt ook origineel van de telefoon af en had hem daarop al veel gespeeld. Toen die bij PS+ zou komen, vond ik dat erg leuk, want dan kon ik het nog eens spelen. Maar als ik eerlijk ben, vind ik het spel toch beter aanvoelen voor Badland. Het TV scherm is er gewoon te groot voor