Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

436
Zijn er hier mensen die Final Fantasy 14 (online) hebben gespeeld?

Ik zag langskomen dat ze binnen dit en pakweg 2 jaar verwachten dat de support voor de PS4 versie stopt.
De PS4 heeft een trophylist die gedeeld is met de PS3 versie (PS3 is al langer offline) en is een wat makkelijkere lijst in vergelijking met de PS5.
Ergens is het 1 van die series die ik misschien nog wel wil proberen te completen, dus dan zou ik er nu zo wel ergens aan moeten beginnen.
Kwestie dat je voor 1 trophy al ongeveer 6 maanden de daily challenges moet doen :lol:
Image

439
Kolm wrote: 15 Jun 2026 14:15 @Marty: Ik zag dat jij de PS3/PS4 trophylist van Final fantasy XIV ook op je profiel had.
Heb jij nog interesse om die te completen? Zie ook eerder bericht
Staat niet op de planning;
Ten eerste: weet m'n wachtwoord niet meer.

Ten tweede: ik weet het antwoord op mijn geheime vraag niet meer

Ten derde: ik weet niet eens meer wat m'n geheime vraag is.

En daardoor kom ik niet eens meer op mijn account omdat als ik wil herstellen ik het antwoord op mm geheime vraag moet hebben. Tis me nooit gelukt om die te achterhalen.

En aangezien dit aan mijn account gekoppeld is kan ik geen FFXIV meer spelen
Image

440
Marty wrote: 15 Jun 2026 16:42
Kolm wrote: 15 Jun 2026 14:15 @Marty: Ik zag dat jij de PS3/PS4 trophylist van Final fantasy XIV ook op je profiel had.

En daardoor kom ik niet eens meer op mijn account omdat als ik wil herstellen ik het antwoord op mm geheime vraag moet hebben. Tis me nooit gelukt om die te achterhalen.

Ik was er even op aan het zoeken en inderdaad... vreemd dat ze de geheime vraag niet tonen.
Sommige lijken te zeggen dat je gewoon wachtwoord vergeten kan klikken en dan een reset link krijgt en dat ze geen last hadden van die geheime vraag. Maar misschien is hun account ouder ofzo waardoor er geen geheime vraag is ingesteld.

Nog een paar anderen zeiden dat je support kan mailen met de vraag om een reset link te sturen en dat ze op die manier een reset link hebben ontvangen.
Image

441
Kolm wrote: 26 Jun 2026 11:32
Marty wrote: 15 Jun 2026 16:42

Ik was er even op aan het zoeken en inderdaad... vreemd dat ze de geheime vraag niet tonen.
Sommige lijken te zeggen dat je gewoon wachtwoord vergeten kan klikken en dan een reset link krijgt en dat ze geen last hadden van die geheime vraag. Maar misschien is hun account ouder ofzo waardoor er geen geheime vraag is ingesteld.

Nog een paar anderen zeiden dat je support kan mailen met de vraag om een reset link te sturen en dat ze op die manier een reset link hebben ontvangen.
Volgens mij heb ik dat toen ook geprobeerd zonder succes.
En nog een dingetje, aangezien ik ooit al betaald heb voor een abo kan ik de gratis versie niet een spelen. (of dat moet weer aangepast zijn)
Image