Dat is een andere game die ik blijkbaar ook in mijn lijst heb staan van PS+NTGSruler wrote: 08 May 2021 17:15 @Kolm:
Blazblue continuüm shift extend heb ik in mijn lijst staan? (PS+)
Voor die game zijn er in totaal 3 mensen nodig om de online te boosten. Hij zou wel wat makkelijker zijn dan degene waar ik iemand voor zoek
Heb je beide blazblue's niet? Misschien dat je die continumm shift extend van PS+ hebtpaveman wrote: BlazBlue heb ik ook niet... Ik heb dus ook echt niets met rubber banding in racegames. Leuk dat men het leuk/spannend voor iedereen wil maken, maar als je goed racet moet dat beloond worden en als je er niks van bakt is het simpelweg de vraag wat je met zo'n game doet
En nu ik weet dat die rubber banding in twee richtingen werkt, deel ik mijn race ook heel anders in. Het eerste deel van de race probeer ik niet meer op de limiet te rijden, maar net iets rustiger zodat ik gewoon niet crash. Tegen de laatste mile ben ik dan vaak al eerste of tweede en dan ga ik in de laatste mile alleen iets meer op de limiet rijden als ik nog niet eerste ben. Maar al paar keer gehad dat ik tweede rijd en die eerste ineens op de rem lijkt te gaan staan
En rubber banding om een slechte speler een beetje terug naar 'the pack' te trekken of erbij te houden vind ik niet zo heel erg (ben dan ook niet supergoed in racegames). Maar als je dan een bijna perfecte race verliest omdat je in de laatste bocht crasht om hem dan de volgende keer te winnen terwijl je supervaak gecrasht bent en 20 seconden trager was... dat zou niet mogen. Ergens zou er een soort ondergrens van tijd moeten zijn, dat als je onder die tijd zit dat je altijd eerste bent. En omgekeerd kan er ook een bovengrens zijn dat als je daarboven zit dat je nooit eerste bent ofzo