Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

31
Wilde eindelijk jullie levels gaan zoeken maar nu kan ik niet online in LBP2... er is geen system update en ook geen update van LBP2. Vrienden die online zijn kan ik wel gewoon zien. *Gaat op internet zoeken naar een reden*

Edit: Na herstarten van de game werkte het wel maar ik kwam verontrustend nieuws tegen.... In Japan sluiten de servers van alle LBP-games eind van deze maand... LBP Karting zou eind augustus ook stoppen in Amerika... Ik ga dus nog even snel kijken wat ik op de vita nodig heb voor de DLC en of het nog mogelijk is om alle online dingen in LBP Karting te halen voor die tijd...
Image

33
@zen-da-master: heb je inmiddels je Move binnen?
@Kolm: zou je eens samen voor de remote play chicken-hatching trophy willen gaan? Zo te lezen kan ik daar in ieder geval wel wat hulp bij gebruiken....
Wat ik op internet lees (en in de introductie van dat topic van Kolm) zijn om het Move gedeelte te halen in ieder geval meerdere spelers nodig? Als het goed is wordt de mijne vandaag geleverd. Zou mooi zijn als we daar eens met z'n allen voor kunnen gaan dan! :D
Image

35
Heb ff met paveman getest, als een van de spelers geen move heeft dan kan er geen move level gestart worden... Maar dit geldt enkel voor online co-op.
Het goede nieuws is dat je in offline co-op aan 1 move controller en 2 dualshocks genoeg hebt om de 2x stukken te doen. Je kan de move controller wisselen tussen player 1 en player 2. Dit doe je door de start-knop van de move lang genoeg ingedrukt te houden en dan met de move een speler te selecteren.
Als je een level start of als speler 2 een level gaat joinen dan krijg je wel een bericht in de aard van 'het kan zijn dat dit niet helemaal gaat werken omdat je geen move hebt'. Hier kan je gewoon continue klikken, gek genoeg moet dit wel met de dualshock van speler 1 (= degene die de move gekoppeld heeft.)

Wanneer willen we eens proberen voor dat chicken level met de vita? Ik hoop dat 1 persoon met een vita genoeg is om dat te halen en met 3 zou dat wel een stuk makkelijker moeten zijn.
Image

37
Ik kan vrijdag en zaterdag niet want dan ben ik in België en zaterdagavond ook afspraak. Maar laat dat jullie niet weerhouden om af te spreken! Ik heb net de laatste move related trophies gehaald en heb dus alles. Maar als ik jullie kan helpen blijf ik wel paraat uiteraard!

@met0t0: Alles wat met internet/community te maken heeft kan niet meer vanaf dan, dus ook het spelen van community levels niet :(
Image

39
zenmaster wrote:Nope. Klacht ingediend bij de politie, maar ja... Tenzij er iemand vermoord is of je er een advocaat op zet verdwijnen zulke dingen bijna altijd in de prullenbak.
Ik ga het nog afwachten want ga geen twee keer betalen van die controllers. Toch niet voor 1 game :)
Ik ben bij een particulier waar ik eens iets gekocht had en ook niets van ontvangen had blijven dreigen tot ik mijn geld terug kreeg. Het proberen waard? Overdrijven mag, ze weten toch niet wat je allemaal meent en wat niet. Ik ben begonnen over politie, advocaat, dat ik het ip adres en andere gegevens had,...
Image

44
met0t0 wrote:Ik heb nu wat meer zekerheid omtrent wanneer ik werk, dus als er niks tussen komt, zou zaterdagavond kunnen. Als dat voor jullie past natuurlijk ;)

En heel slecht nieuws van de servers die sluiten... Dat zou dus ook willen zeggen dat het gedaan is met community levels spelen? :O
Ik haak definitief af voor zaterdagavond... :(
Je mag uiteraard wel gewoon mijn level spelen (en mij <3-en, misschien dat ik dan ook nog es voor LBP1 ga...) ;). Zijn er hier verder nog mensen wiens level gespeeld moet worden voor de trophy??
Image

45
gamerke1992 wrote:Ik heb de Marvel versie. Maar ik weet bijna nooit wanneer ik eens kan gamen. Als ik nu net online ben, geen probleem :)
Ik ga dan even op zoek naar die marvel versie. Heb je ook de DC comics DLC? Die ben ik nu aan het spelen en er zijn blijkbaar wat 2x secties.

En kunnen we maandagavond een nieuwe poging doen voor het chicken level? Of anders moeten degenen die hem nog nodig hebben een nieuw/ander voorstel lanceren :)
Last edited by Kolm on 15 Jul 2016 11:13, edited 1 time in total.
Reason: Juiste naam DLC ingevoegd
Image