Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

393
Ja man, dacht bijna van die dwaze breach mode af te zijn, zit ik vast in DF6 waar je de prime unit moet vernietigen. Moeilijk is het niet, maar ik heb die mode nu al meer dan 10 uur gespeeld en heb nog altijd geen deftig wapen gekregen. Ik doe te weinig damage en kan het niet doen binnen de tijdslimiet. Bovendien geraken mijn credits op door het vele ammo kopen. Echt jongens wat een dwaze mode is dit eigenlijk. Zal morgen dan maar weer eens een alternatieve account aanmaken en daar tijd in gaan steken om challenges te kunnen sturen en betere packs te verdienen. Zucht. Dwaas gewoon.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

394
Als je wil stuur ik er ook wel een paar elke dag. Zolang de game geïnstalleerd staat duurt het niet lang om dat even te doen :)

Edit: Heb er 5 gestuurd, deze keer wel tijd geslecteerd, ik denk dat ik vorige keer score had geselecteerd.

Ik weet dat ik ook wel een tijdje met die mode bezig ben geweest en ook wel is dat probleem had wat jij zei. Maar geen idee meer wat ik toen precies gedaan heb :q:
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

395
Dikke merci Kolm! Gaat mij absoluut helpen. Durfde het trouwens niet te vragen.. :girl:

Heb ze net allemaal gedaan. Weer geen betere wapens in de packs... :(
Welke een Nuke virus om de AI damage naar beneden te halen. Maar ik wacht nog even met die te gebruiken voorlopig.

Vandaag alleen maar de challenges, geen zin om er verder mee te doen.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

397
Geen idee wanneer ze resetten.

Moest je het zien zitten kan ik dagelijks ook challenges naar jou sturen. Daar krijg je ook packs voor dacht ik. Je zou dan gewoon de challenge moeten starten en dan quitten. Je hoeft dus niet per se te "failen". Denk wel dat je 3 kansen hebt per challenge, dus zou je 3x moeten quit doen.

Allez moest je dat zien zitten. Als ik al packs krijg van de challenges die je stuurt ben ik content. Hopelijk krijg ik snel wat betere wapens, want is nogal RNG wat je krijgt in die packs.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

400
Dat wist ik niet :)
En uit jouw uitleg was het niet helemaal duidelijk wie er packs kreeg: 'Daar krijg je ook packs voor' wie is 'je'? :dizzy: :lol:

Maar ik kan tot 5 challenges per dag versturen. Ik heb nog geen manier gevonden om het level maar 1 keer te doen en dan 5 keer een challenge naar dezelfde persoon te sturen. Wel heb ik uitgevonden dat je kan kiezen voor score of time challenge. Time challenge is het makkelijkste om te controleren of je het goed/slecht doet vind ik zelf.

Als ik 's avonds even opstart zal ik ook in het oog houden of ik van jou challenges heb gehad.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

401
Deze avond stuur ik mogelijks nog geen challenges. Laat terug van werk, maar ik zie wel. Zal alleszins wat later zijn.

En ik denk dat je inderdaad iedere keer een server moet spelen om dan achteraf pas te kunnen een challenge te versturen. Time of score maakt weinig uit, ik moet gewoon kunnen winnen :P

Toch bedankt dat je er energie wilt insteken!
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

402
Kolm: heb eindelijk die server kunnen doen. Kan nu terug verder in breach mode! Tis jammer genoeg nog altijd redelijk veel, maar ik hoop nu gewoon verder te kunnen doen tot het einde.

Ik merk op dat in de booster packs die je krijgt (voor de challenges dat we doen), je zelden of nooit een wapen krijgt en al zeker niet van A of S rank niveau. Ik kan nu wel de AI serieus downgraden met nuke virussen. Ik heb dan na al de booster packs te hebben geopend een Ripper pack gekocht (200000 Credits) en daar kreeg ik uiteindelijk een A niveau wapen. Een machine pistool.. :q: Mja beter dan niets. Dus heb er dan een damage ability aan gelinkt (+110% Damage) en een modifier (200% damage voor machine pistol) en heb met 5 seconden over kunnen extracten. Oef.

Ik blijf voorlopig wel nog de challenges sturen, helpt voorlopig goed.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

403
Ik merkte dat ik ook packs kreeg als jij mijn verzonden challenges wint :lol:
En omgekeerd, als ik jouw challenges fail, krijg ik ook packs.

Er zitten soms wel A dingen in die packs maar geloof niet dat ik al wapens heb gehad. Nog geen enkel S ding gekregen.
Ik weet ook niet meer hoe dat met die packs werkt, misschien dat je daar wel een garantie hebt van minstens 1 wapen ofzo.

Het lijkt ook dat het gewoon ergens op een dag een reset doet van hoeveel challenges je nog kan versturen.
Had het gisterenavond vrij laat gedaan en daarnet kon ik ze al opnieuw doen.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

404
Ik heb er vandaag geen gestuurd naar jou. Was weer beetje een atypische dag en moet seffens naar het werk. Morgen stuur ik er nog. Maar ondertussen ga ik beginnen aan de laatste darknetfile normaal en dan nog de 5 Tier 4 servers doen. Dan zou ik moeten ermee klaar zijn. Hoop ik. Kan ik eindelijk rustig de main game doen op eigen tempo :D
Geen idee hoe moeilijk dit laatste stuk nog wordt.
Image