Heeft er hier iemand 'Werewolves Within' voor de PSVR1?
We hebben in totaal 6 mensen nodig en nu al met twee.
Is een digitale versie van 'weerwolfje' wat je normaal in groep speelt.
De game is nog tem 4 september in sale voor 8.99 euro.
Trophyguide:
https://psnprofiles.com/guide/5742-were ... ophy-guide
Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions
422Ik heb de game niet, zit wel in de psplus catalogus maar heb geen interesse om deze game te spelen.
Hopelijk vind je genoeg andere mensen
423Bedankt om ff wat te laten weten!Marty wrote: 01 Sep 2024 09:47 Ik heb de game niet, zit wel in de psplus catalogus maar heb geen interesse om deze game te spelen.
Je bent een van de weinige die ik weet die een VR heeft
424Ik heb de VR bril ook (ik veronderstel de eerste?), maar jammer genoeg ook niet echt interesse in deze game. Ik rolde altijd met m'n ogen als mijn vriendengroep met die spel afkwam 
425Ik heb het niet zo heel vaak gespeeld maar wil vooral iemand helpen in dit gevalMr.Wolf wrote: 01 Sep 2024 12:59 Ik heb de VR bril ook (ik veronderstel de eerste?), maar jammer genoeg ook niet echt interesse in deze game. Ik rolde altijd met m'n ogen als mijn vriendengroep met die spel afkwam![]()
426Heeft er hier iemand WRC 3 en 4 voor PS3?
WRC 3 heeft trophy voor 10 minuten spelen en 1 keer winnen met personalised setup.
WRC 4 heeft een trophy voor 3u online spelen, andere trophies komen in die tijd.
Ik heb de games ook voor de Vita moest er iemand interesse hebben. WRC4 zat ooit bij PSPlus denk ik en heb ik al uitgespeeld, WRC3 heb ik nog niet maar heb ik waarschijnlijk wel iemand voor.
WRC 3 heeft trophy voor 10 minuten spelen en 1 keer winnen met personalised setup.
WRC 4 heeft een trophy voor 3u online spelen, andere trophies komen in die tijd.
Ik heb de games ook voor de Vita moest er iemand interesse hebben. WRC4 zat ooit bij PSPlus denk ik en heb ik al uitgespeeld, WRC3 heb ik nog niet maar heb ik waarschijnlijk wel iemand voor.
427Ik heb ze beide (voor zover ik weet) niet. WRC24 voor de PS5 nu natuurlijk wel. Die zou ik wel willen doen, als daar liefhebbers voor zijn, maar kan je hier niet mee helpen
428Het is ook zoeken naar een speld in een hooiberg hoorpaveman wrote: 11 Nov 2025 12:27 Ik heb ze beide (voor zover ik weet) niet. WRC24 voor de PS5 nu natuurlijk wel. Die zou ik wel willen doen, als daar liefhebbers voor zijn, maar kan je hier niet mee helpen
Ik heb WRC24 ook al geïnstalleerd staan (it's huge
429Ben momenteel tussendoor bezig met WRC24. Er is 1 online trophy die je in private kan doen, iets van een rally in Estland te rijden. Met dat de game nu via Plus beschikbaar is, heb ik een lobby aangemaakt met de kortste route in Estland en na even wachten kwam er iemand in de lobby. Onmiddellijk gestart, race uitgereden en trophy verscheen.
Verder is er ook een trophy waarbij je je EA account moet linken aan een website ergens om dan een club te kiezen. Daarna moet je in de game naar clubs gaan en daar dan een race rijden die in die club gaande is momenteel. Ik hoef je niet te vertellen dat je beter af bent deze trophy niet te laten liggen als jullie van plan zijn ooit WRC24 te doen.
Verder is er ook een trophy waarbij je je EA account moet linken aan een website ergens om dan een club te kiezen. Daarna moet je in de game naar clubs gaan en daar dan een race rijden die in die club gaande is momenteel. Ik hoef je niet te vertellen dat je beter af bent deze trophy niet te laten liggen als jullie van plan zijn ooit WRC24 te doen.
430Vergeet ook de trophy niet voor het downloaden en verslagen van een ghost, dat kan je eigen trage ghost zijn die je eerst kan uploaden.
Maar is ook online...
Maar is ook online...
431Klopt. Ik heb die trophies in het begin gedaan om me er geen zorgen te moeten over maken. Momenteel moet ik nog een race of 6 doen om WRC kampioen te worden, dan nog een paar builds doen (maar houdt niets in) en dan schiet er enkel nog over om 1600km te rijden in totaal
Gelukkig kan je het percentage zien bij de trophy zelf in je lijst want ingame is er geen tracker...
Vrijdag komt BO7 uit, dus mijn focus zal op zijn minst enkele weken naar die game gaan. Tussendoor hoop ik de game platinum te hebben voor eind dit jaar.
Vrijdag komt BO7 uit, dus mijn focus zal op zijn minst enkele weken naar die game gaan. Tussendoor hoop ik de game platinum te hebben voor eind dit jaar.
432Misschien dat ik deze na Ni No Kuni 2 voor tussendoor ga pakken, mooi om dan de online zooi aan de kant te hebben en wel leuk om weer eens een racer te spelen...
433Ik ben dus nu bezig met dit voor alle WRC games te doen. Kill your completionNTGSruler wrote: 12 Nov 2025 16:25 Klopt. Ik heb die trophies in het begin gedaan om me er geen zorgen te moeten over maken. Momenteel moet ik nog een race of 6 doen om WRC kampioen te worden, dan nog een paar builds doen (maar houdt niets in) en dan schiet er enkel nog over om 1600km te rijden in totaalGelukkig kan je het percentage zien bij de trophy zelf in je lijst want ingame is er geen tracker...
Jammer dat 1 en 2 niet meer online zijn en dat WRC powerslide delisted is, de online daarvan werkt blijkbaar nog wel.
En ik heb ook geluk gehad dat ik WRC 9 voor PS5 al paar maanden geleden had gedaan want online voor PS5 werkt sinds kort niet meer.
Was voor mij wel de trigger om snel WRC 8 en WRC 9 voor PS4 nog te doen en PS4 werkte gelukkig nog wel
Als je me online ziet, stuur dan even een bericht. De game is wel 100+GB dus voorzie wat plaats op je PS5paveman wrote: Misschien dat ik deze na Ni No Kuni 2 voor tussendoor ga pakken, mooi om dan de online zooi aan de kant te hebben en wel leuk om weer eens een racer te spelen...
434Ik heb ondertussen al wat WRC titels gemist
Maar niets kan op tegen de vroegere Colin McRae game(s).
Ik had in het begin best wel wat moeite met de controls in WRC24. Ik heb echt het gevoel dat je constant op 2 rails moet rijden.
Maar niets kan op tegen de vroegere Colin McRae game(s).
Ik had in het begin best wel wat moeite met de controls in WRC24. Ik heb echt het gevoel dat je constant op 2 rails moet rijden.
435Will do! Zal dan maar vast aan het downloaden zetten...Kolm wrote: 12 Nov 2025 18:55Als je me online ziet, stuur dan even een bericht. De game is wel 100+GB dus voorzie wat plaats op je PS5paveman wrote: Misschien dat ik deze na Ni No Kuni 2 voor tussendoor ga pakken, mooi om dan de online zooi aan de kant te hebben en wel leuk om weer eens een racer te spelen...![]()