Trophy Boosting - Gaming Sessions
1Dit topic is speciaal gemaakt voor snelle afspraken om eens trophys te behalen. Zo moet je niet voor die ene trophy een gaming sessie gaan aanmaken
Als ge nog iemand kunt joinen waarschijnlijkgamerke1992 wrote:Die zijn heel snel te behalen. Spijtig genoeg heb ik fc4 al weer verkocht.
I can do.Tjeefkeuh wrote:Iemand die mij eventjes wil en kan helpen om de 2 online coop trophies te halen in Far Cry 4?
Ik wil wel, PS4 neem ik aan?Ligeiro wrote:als iemand mij wil helpen met die 2 co-op trophies in Far Cry 4?
(waarom merk ik het bestaan van dit topic nu pas op? )
EDIT: Ik zit meestal te gamen 's avonds tussen half 7 en 20u, zaterdagnamiddag en zondag wat verspreid over heel de dag)
YupTjeefkeuh wrote:Ik wil wel, PS4 neem ik aan?Ligeiro wrote:als iemand mij wil helpen met die 2 co-op trophies in Far Cry 4?
(waarom merk ik het bestaan van dit topic nu pas op? )
EDIT: Ik zit meestal te gamen 's avonds tussen half 7 en 20u, zaterdagnamiddag en zondag wat verspreid over heel de dag)
Welke moet je nog? Kan de game hier niet onmiddellijk vinden dus denk dat hij nog bij mijn ouders in BE ligt... maw: ik kan niet nu direct helpenTjeefkeuh wrote:Zijn er mensen die willen helpen om nog wat Red Dead Redemption online trophies te halen? Kheb die game al jaren niet gespeeld maar er schieten blijkbaar maar een 4-tal trophies over (in de main game). Kvraag het liever eerst hier eens dan het met randoms te proberen.
Return to “PSN gaming sessions”