Re: Intergalactic - The Heretic Prophet

3
Het zal aan mij liggen dat ik het grafisch niet zo heel erg geweldig vind. Maar dat ligt er misschien ook aan dat de stijl mij dan juist weer totaal niet aanspreekt. Misschien dat het er aan ligt dat ik met Rebirth momenteel met een grafisch pareltje bezig ben, of verwend ben door Horizon op de Pro. Maar het valt mij juist enigszins tegen.

Ik hoop dat het de ND kwaliteit gaat hebben: dan zal ik er alsnog ook 'gewoon' voor gaan, net als dat TLoU qua stijl en sfeer niet echt mijn ding is, maar ik daar toch ook het nodige plezier uit heb gehaald. Voor mij zou een nieuwe UC of J&D meer doen dan dit iig.
Image

4
Ik ben ook nog niet superovertuigd :p Maar enerzijds is het ook nog veel te vroeg om hier over uit te spreken aangezien we er nog heel weinig van gezien hebben. Ben vooral benieuwd naar de gameplay. Ik krijg er momenteel een beetje hack 'n slash gevoel bij.
Soit, leuk dat we terug wat games voor ps5 beginnen te krijgen
Image

5
Jammer dat de online discussie nu al is verzand in een (anti)woke discussie.

Net als bij de laatste Dragon Age en Life is strange terwijl dat allebei games zijn die al vanaf hun eerste game een mogelijkheid tot relaties van hetzelfde geslacht hadden.
"Dragon Age heeft een tag 'LGBTQ' op steam dus het is een woke game" en dus een slechte game en dus review bomben. Zelfs Skyrim zou tegenwoordig woke zijn terwijl dat woord nog niet eens gebruikt werd toen Skyrim uitgebracht werd.
Gelukkig dat Tomb Raider niet vandaag voor het eerst uitkomt want het zou meteen gecancelled worden wegens een ietwat stoere vrouw in de hoofdrol :q:

Ik snap best wel de frustratie met series en films die zijn bedoeld voor het grote publiek maar waar het alleen maar lijkt te gaan om zoveel mogelijk minderheden boxjes af te tikken en het verhaal en acteer prestaties er helemaal niet meer toe doen.
Maar tegelijk slaat het ook door dat er alleen nog maar stoere witte mannen en goed voorziene blondines mee mogen doen blijkbaar want anders is het woke. En zelfs die blondine is al een risico want vrouw :q:

/endrant
Image

6
Ik heb me er een tijd heel boos in gemaakt, maar op den duur wordt het lachwekkend en negeer ik al dat anti-woke gezeik. Ik hou er ook ni van als ze lgbtq in mijn strot rammen via allerlei kanalen, maar dit nu slaat nergens op. Coole meid, maar met een geschoren hoofd = zogezegd woke. Jongens toch... Zelfde met Ghost of Yotei. We weten nog niks over de geaardheid, maar het is een vrouw, onder een hoop kleren...
Dat van Tomb Raider wat je zegt is ook zo. Toen was het allemaal geweldig, zolang het personage maar op hun eigen fantasie van de perfecte vrouw lijkt. Bij mij is dat toch lichtelijk anders.

En ja, we weten nog heel weinig, maar buiten al het product placement was het wel helemaal mijn ding. :)
Image

8
Er zijn games waar ik het gedoe van woke een beetje overdreven vind. The last of us 2 als bv. Hier vond ik eigenlijk weinig echt woke zijn (buiten wat dingen in het begin).
Je hebt andere dingen zoals die nieuwe dragon age dat ik uit principe gewoon niet aanraak :p Komaan... Ik speel een spel om te vluchten van de buitenwereld en als je de dialogen bekijkt in die game, lijkt het alsof je onderwezen wordt door een bepaalde groep. Of Lex Luthor die het over toxic masculinity heeft in suicide squad? Haalt heel de immersie weg die je in een game hebt.
Of het spelen van games of films waar de huidskleur van al bestaande personages wordt veranderd... (De geruchten over de nieuwe harry potter bv)
In deze game vind ik het (momenteel) ook wat overdreven al. Het is een bounty hunter wat wel kan passen in het plaatje (alleen in de ruimte, stoer, handig tijdens het vechten).
Image

9
zenmaster wrote: 16 Dec 2024 13:51 Ik heb me er een tijd heel boos in gemaakt, maar op den duur wordt het lachwekkend en negeer ik al dat anti-woke gezeik. Ik hou er ook ni van als ze lgbtq in mijn strot rammen via allerlei kanalen, maar dit nu slaat nergens op. Coole meid, maar met een geschoren hoofd = zogezegd woke. Jongens toch... Zelfde met Ghost of Yotei. We weten nog niks over de geaardheid, maar het is een vrouw, onder een hoop kleren...
Dat van Tomb Raider wat je zegt is ook zo. Toen was het allemaal geweldig, zolang het personage maar op hun eigen fantasie van de perfecte vrouw lijkt. Bij mij is dat toch lichtelijk anders.

En ja, we weten nog heel weinig, maar buiten al het product placement was het wel helemaal mijn ding. :)
Anti-woke is net zo vermoeiend als woke and that says it all... Alles wat je wordt opgedrongen is irritant, onplezierig op z'n best. We hebben blijkbaar niks geleerd vanaf de kruistochten...

Ik vind wat meer diversiteit in games prima, gezond eerder. Helaas hebben we blijkbaar een tijd nodig waarin het de andere kant op slaat, waarschijnlijk om te laten zien hoe inclusief ontwikkelaar X of partij Y is. Als het niet gemeend is heb ik er bij voorbaat al niets mee. En dus speel ik het niet en vind het dus ook niet echt een probleem...
Image