Re: Batman: Arkham Knight

93
ShAmPi wrote:city was extreem kort
Ik heb over asyluml langer gedaan...
Ik heb wel niets van zijmissies in city gedaan
enkel mainstory (idem bij asylum btw)
enkel en alleen omdat ik alle batmans nog moest spelen voor ik aan knight begin ;)
Asylum langer dan City ? Asjemnou :O

Re: Batman: Arkham Knight

95
Iets aan de game die ik verschrikkelijk irritant vind, terwijl je in een battle zit gebeurt er dan een cutscene en van zodra deze gedaan is sta je in een verloren positie waarbij je direct dood gaat. Zelfs ook al een paar keer bij het respawnen ook zeer slecht neer gezet worden en direct weer doodgaan. Heb het vanavond alleen al 3 keer voorgehad
Image

Re: Batman: Arkham Knight

96
Alle sidequests gedaan, nu nog de rest van de 243 riddles vinden. Sommige riddles zijn wel nog tof.
1 keer iets raars tegen gekomen, ik zat achter een muurtje en doe een stealth takedown en opeens zit ik 5 meter verder en is de vijand verdwenen. :think:
Image

Re: Batman: Arkham Knight

97
M-power wrote:Alle sidequests gedaan, nu nog de rest van de 243 riddles vinden. Sommige riddles zijn wel nog tof.
1 keer iets raars tegen gekomen, ik zat achter een muurtje en doe een stealth takedown en opeens zit ik 5 meter verder en is de vijand verdwenen. :think:
Ik zag het niet zitten om al die trophies te vinden :( Veel courage :cool:
Image

Re: Batman: Arkham Knight

98
M-power wrote:Alle sidequests gedaan, nu nog de rest van de 243 riddles vinden. Sommige riddles zijn wel nog tof.
1 keer iets raars tegen gekomen, ik zat achter een muurtje en doe een stealth takedown en opeens zit ik 5 meter verder en is de vijand verdwenen. :think:
brrr, spooky :O

Re: Batman: Arkham Knight

99
Toon8 wrote:
M-power wrote:Alle sidequests gedaan, nu nog de rest van de 243 riddles vinden. Sommige riddles zijn wel nog tof.
1 keer iets raars tegen gekomen, ik zat achter een muurtje en doe een stealth takedown en opeens zit ik 5 meter verder en is de vijand verdwenen. :think:
Ik zag het niet zitten om al die trophies te vinden :( Veel courage :cool:
Valt eigenlijk nog mee als je die informanten ondervraagd. Moet enkel nog die in de filmstudio, arkham knight hq en in die luchtballonnen doen.
Image