Ik ben er ook allesbehalve rouwig om .Ligeiro wrote:Zeker niet slecht dat er geen MP is. Tis enkel en alleen door die competitieve MP dat ik op de AC's sinds de 2e geen plat heb
Re: Assassin's Creed Syndicate
47Bij mij hetzelfdeLigeiro wrote:Zeker niet slecht dat er geen MP is. Tis enkel en alleen door die competitieve MP dat ik op de AC's sinds de 2e geen plat heb
Re: Assassin's Creed Syndicate
48Ziet er goed uit! Waarschijnlijk zal hij op de release in huis komen
Re: Assassin's Creed Syndicate
49Zal er bij mij ook inkomen als Unity goed is. Maar zeker niet op release.
Re: Assassin's Creed Syndicate
50de dag ervoor dan ?RoyVdW wrote:Zal er bij mij ook inkomen als Unity goed is. Maar zeker niet op release.
Re: Assassin's Creed Syndicate
51Al gepre-orderd door mijn broer, dus vroeg of laat zal ik hem ook wel spelen. Als ik tenminste eens aan Unity kan beginnen... Het was destijds misschien niet het beste idee om eerst Rogue te spelen en Unity te laten liggen. Anderzijds met Batman: Arkham Knight in het verschiet, gaat Unity nog wat meer stof verzamelen.
Re: Assassin's Creed Syndicate
52Nee, zelfs de maand erna niet. Wachten tot het 2e hands staat en het zakt in prijs.Gamefreak wrote:de dag ervoor dan ?RoyVdW wrote:Zal er bij mij ook inkomen als Unity goed is. Maar zeker niet op release.
Re: Assassin's Creed Syndicate
53Wie wil kan zich inschrijven om op 16, 17 en 18 juni Syndicate te spelen. Cool idee van Ubisoft. Helaas enkel in Amsterdam, was leuk geweest moest het ook in Brussel geweest zijn.
https://assassinscreed-event.com/
https://assassinscreed-event.com/
Re: Assassin's Creed Syndicate
55Wat gameplay met het andere personage:
Ik had hier toch een paar opmerkingen bij het zien van de gameplay. Het grootste dat mij stoort is die nieuwe ability om volledig te verdwijnen door stil te staan, ook al sta je volledig in het open. Bij het verbergen tussen de personen kon je nog zeggen dat het inderdaad moeilijker is om iemand te zien in groepen, ook al draagt ie een zeer zot en uitgesproken pakje, maar die redenering kon je nog een beetje verstaan. Dit vind ik er volledig over.
Die bom dat ze gebruikt leek nogal zeer krachtig, als die gemakkelijk te verkrijgen is kan je in feite heel de game lang met dat zitten smijten om iedereen direct uit te schakelen.
Als assassin zal het nu ook niet meer nodig zijn om goed te kunnen klimmen en parkouren, gewoon altijd en overal je schiethaak gebruiken. Zo zag ik op de tower dat je niet veel klim mogelijkheden had dus dat je verplicht bent om je haakje af te vuren.
Als laatste is de eagle vision nogal over powered vergeleken met vorige games waarbij je maar een beperkt bereik had, moet wel ambetant zijn om al die npc's die heel ver weg zijn gekleurd op je scherm te blijven zien
Ik had hier toch een paar opmerkingen bij het zien van de gameplay. Het grootste dat mij stoort is die nieuwe ability om volledig te verdwijnen door stil te staan, ook al sta je volledig in het open. Bij het verbergen tussen de personen kon je nog zeggen dat het inderdaad moeilijker is om iemand te zien in groepen, ook al draagt ie een zeer zot en uitgesproken pakje, maar die redenering kon je nog een beetje verstaan. Dit vind ik er volledig over.
Die bom dat ze gebruikt leek nogal zeer krachtig, als die gemakkelijk te verkrijgen is kan je in feite heel de game lang met dat zitten smijten om iedereen direct uit te schakelen.
Als assassin zal het nu ook niet meer nodig zijn om goed te kunnen klimmen en parkouren, gewoon altijd en overal je schiethaak gebruiken. Zo zag ik op de tower dat je niet veel klim mogelijkheden had dus dat je verplicht bent om je haakje af te vuren.
Als laatste is de eagle vision nogal over powered vergeleken met vorige games waarbij je maar een beperkt bereik had, moet wel ambetant zijn om al die npc's die heel ver weg zijn gekleurd op je scherm te blijven zien
Re: Assassin's Creed Syndicate
56Dat het klimmen zo wat verdwijnt, vind ik ook wel. Natuurlijk is het normaal dat een reeks evolueert, maar hier lijkt het zo wat weg te gaan van de basis. Ach, we zullen wel zien hoe het uitdraait in de volledige game.
Re: Assassin's Creed Syndicate
57Ik heb voorlopig nog geen interesse in een nieuwe assassin's creed. En dat terwijl ik de games altijd leuk vond.
Re: Assassin's Creed Syndicate
58Het echte assassin gevoel is al weg sinds AC3 vond ik. Toen was er geen assassin orde meer (allemaal dood door shay) en werden overal geweren geïntroduceerd. En het hoofdverhaal liep ook in die game af.
Black flag was bootje varen en rogue was tempelier spelen. Bij Unity had ik weer het gevoel dat je weer een assassin was, doordat er weer een orde was en omdat sommige missies alleen maar bestonden om iemand te killen. Maar het hoofdpersonage zelf was er gerust in om echt een assassin te zijn.
En nu is de ene een vechtersbaas, die soms eens zijn hoed afzet en een kapje aandoet, en de andere is een soort wonder woman die alles kan.
De games vind ik nog vooral leuk door hun historische setting, maar voor mij mochten ze allang assassins creed uit de titel laten.
Black flag was bootje varen en rogue was tempelier spelen. Bij Unity had ik weer het gevoel dat je weer een assassin was, doordat er weer een orde was en omdat sommige missies alleen maar bestonden om iemand te killen. Maar het hoofdpersonage zelf was er gerust in om echt een assassin te zijn.
En nu is de ene een vechtersbaas, die soms eens zijn hoed afzet en een kapje aandoet, en de andere is een soort wonder woman die alles kan.
De games vind ik nog vooral leuk door hun historische setting, maar voor mij mochten ze allang assassins creed uit de titel laten.
Re: Assassin's Creed Syndicate
59Als die-hard fan loop ik voor het eerst niet geheel warm voor Syndicate. De setting is vrijwel het enige wat me echt aanspreekt, maar de gadgets zoals het 'onzichtbaar worden' van Evie, de galvanische bommen en de grijphaak vind ik niet passen. Het is ook moeilijk om ze historisch acceptabel te maken, iets wat met de bommen en het haakmes uit Revelations nog enigszins ging. Persoonlijk vind ik het ook een vreemde wending: met Unity wilden ze de 'uitdaging groter maken' en dat lukte op zich wel - maar het mag nog steeds moeilijker imo - en met Syndicate gooien ze weer allerlei zaken in de game die het net makkelijker maken.
Tijdens mijn speelsessie op gamescom was ik teleurgesteld dat de onzichtbaarheid van Evie automatisch aanspringt, waardoor je niet echt de keuze hebt om het te gebruiken. Ontbreken van de co-op modus vind ik ook een stap achteruit. Ik geef de game sowieso een kans en dat heeft dan voornamelijk te maken met mijn 'fangehalte' en de verzamelaar in mij die opnieuw voor de Collector's Edition gaat.
Tijdens mijn speelsessie op gamescom was ik teleurgesteld dat de onzichtbaarheid van Evie automatisch aanspringt, waardoor je niet echt de keuze hebt om het te gebruiken. Ontbreken van de co-op modus vind ik ook een stap achteruit. Ik geef de game sowieso een kans en dat heeft dan voornamelijk te maken met mijn 'fangehalte' en de verzamelaar in mij die opnieuw voor de Collector's Edition gaat.
Re: Assassin's Creed Syndicate
60Je hebt dus hetzelfde gedacht als ik, en heel wat andere fans als ik de comments lees op veel verschillende websites. Zolang de verkoopcijfers niet naar beneden gaan zie ik niets veranderen. En de tijd setting blijft ook alleen maar oplopen terwijl er zoveel zijn die aan AC willen in feodaal japan, oude rome, keizerlijk china, egypte, ...Mr. Y wrote:Als die-hard fan loop ik voor het eerst niet geheel warm voor Syndicate. De setting is vrijwel het enige wat me echt aanspreekt, maar de gadgets zoals het 'onzichtbaar worden' van Evie, de galvanische bommen en de grijphaak vind ik niet passen. Het is ook moeilijk om ze historisch acceptabel te maken, iets wat met de bommen en het haakmes uit Revelations nog enigszins ging. Persoonlijk vind ik het ook een vreemde wending: met Unity wilden ze de 'uitdaging groter maken' en dat lukte op zich wel - maar het mag nog steeds moeilijker imo - en met Syndicate gooien ze weer allerlei zaken in de game die het net makkelijker maken.
Tijdens mijn speelsessie op gamescom was ik teleurgesteld dat de onzichtbaarheid van Evie automatisch aanspringt, waardoor je niet echt de keuze hebt om het te gebruiken. Ontbreken van de co-op modus vind ik ook een stap achteruit. Ik geef de game sowieso een kans en dat heeft dan voornamelijk te maken met mijn 'fangehalte' en de verzamelaar in mij die opnieuw voor de Collector's Edition gaat.
Zeker in AC 2 had je die standbeelden in de crypte onder de villa waarvan de sleutels in tombes lagen van legendarische assassins. Van elk van die assassins zou ik nog graag eens een spel zien uitkomen.
Edit: over die onzichtbaarheid optie: volgens mij zegt ie in de gameplay trailer dat dit een skill is die je moet vrijspelen, dus misschien kan je hem dan ook niet unlocken.