For Honor

1
Vanaf vandaag start de Alpha van For Honor. Ik had me een tijdje geleden ingeschreven en mag er ook aan deelnemen. Deze loopt vanaf vandaag tot en met zondag 18/09. Deze test spitst zich toe op het multiplayer gedeelte en laat je al eens proeven van 3 van de 5 modi. Eén tegen één in Duel, twee tegen twee in Brawl en tenslotte vier tegen vier in dominion.
Elke modus behandelt een verschillende map en in totaal zullen er zes personages speelbaar zijn.

Ik heb de Alpha (zo'n 12Gb) ondertussen al binnengehaald en ga het spel dit weekend aan een test onderwerpen. Bevindingen zullen later op de blog verschijnen :)
Ik weet niet of het nog steeds kan, maar via deze link kon je jezelf inschrijven voor de Alpha.
Zijn er nog mensen die het spel kunnen testen?

(Ohja, dit blijkt trouwens ook topic 666 te zijn :evil:)

Image

Re: For Honor

7
Ik heb gisteren een klein half uur gespeeld en de tutorial doorlopen (met een samurai).
Controls zijn even wennen en best moeilijk als er meerdere vijanden tegelijk zijn. Momenteel mis ik wel wat soepelheid in het aaneenschakelen van aanvallen. Zeker gezien ik samurai gekozen had, had ik hier wat meer van verwacht.
Image

Re: For Honor

10
Zojuist even de open beta gespeeld en vind hem echt vet. 1 tegen 1 en 2 tegen 2 gedaan.
Bij 2vs2 kan je elkaar nog reviven maar das niet altijd de beste oplossing
Jammer dat je van de beta nog niks op kan slaan, had me al een paar mooie potjes er tussen zitten.
Daarom de game afgelopen week al gepreorderd. Hopelijk dinsdag binnen
Image

Re: For Honor

11
Marty wrote:Zojuist even de open beta gespeeld en vind hem echt vet. 1 tegen 1 en 2 tegen 2 gedaan.
Bij 2vs2 kan je elkaar nog reviven maar das niet altijd de beste oplossing
Jammer dat je van de beta nog niks op kan slaan, had me al een paar mooie potjes er tussen zitten.
Daarom de game afgelopen week al gepreorderd. Hopelijk dinsdag binnen
Zalig eh. Eerst had ik er geen goed oog op, tot ik de gesloten bêta even gespeeld had. Het is echt vet om iemand te doden met een coole finisher. Ik wacht nog even met de volledige game te pre-orderen. Ik heb wat schrik dat het wat te weinig replay-ability heeft. Hopelijk zijn er wat meer game modussen dan er in de bêta waren.
Image

Re: For Honor

13
Waar het in de beta me nog aardig goed afging in 1 tegen 1, is het in de full release wel even anders :idea:

Vandaag ook even 4 tegen 4 gespeeld. Ben netjes opgevoed dus wacht netjes tot ze klaar zijn met vechten voordat ik me er mee bemoei ( For HONOR!!)
Bots daarentegen hebben totaal geen honor :O Was in gevecht met een andere human tegenstander, ging redelijk gelijk op...komt er even een bot met ons gevecht bemoeien. Nou 2 was dus even te veel voor mij :lol:
Image