Re: Just Cause 3

106
NTGSruler wrote:Toch een hoop bugs en glitches als ik het zo lees. Wou deze ook nog doen maar mijn enthousiasme wordt stuk getemperd door dit allemaal te lezen..
Ik heb me wel geamuseerd met deze game. Het verhaal en wat je in die missies moest doen was soms wel compleet geschift (als in grappig, niet in moeilijk), geen idee wie dat bedacht heeft :D

De enige glitches waar ik verder echt last van gehad heb, waren een paar bomb challenges die een onzichtbare muur hadden. En eigenlijk was er daar maar 1 waar ik lang mee bezig ben geweest, de rest lukte dan wel na een paar keer.

Er zijn wel mensen die allerlei andere problemen vermelden, daarom had ik bewust alles van de DLC volledig links laten liggen tot ik de platinum had. Zo zou de trophy voor het bevrijden van de laatste regio glitchen bij velen omdat er daar ook DLC locaties zijn, maar die zie je pas als je DLC start. Een truk die ik ergens las, was om je game even te herstarten (en tussentijds back-up save file te maken) voordat je de laatste settlement doet. Daarnaast mocht je ook niet vergeten om de kerken te ontdekken. Ik heb er nergens problemen mee gehad.

Wil je de platinum, dan moet je wel wat grinden om alle provincies te bevrijden en alle challenges te doen. Ik had dit voor een groot deel ook al tijdens het verhaal gedaan, waardoor het provincies bevrijden eigenlijk enkel nog hier en daar een settlement was in de eerste 2 regio's en dan een groot deel van de derde regio. De challenges was ik op een bepaald moment gestopt, waardoor ik er na al de rest van de dingen, toch nog zo'n 60 moest doen. Vergelijk het met een saints row of far cry waar je alles moet doen wat je op je kaart ziet, maar dan een stuk meer.

Ondertussen heb ik de skyfortress DLC uitgespeeld en moet ik daarvan enkel nog de paar challenges doen. Zal iets voor eind van de week zijn, want via remote play zie ik dat nog niet gebeuren :D
Image

Re: Just Cause 3

107
Ondertussen alle andere DLC ook uitgespeeld en 100% gehaald.

Enerzijds was de DLC wel leuk en kreeg je leuke voertuigen, wapens en een nieuwe wingsuit. Vooral de rocket boat/loochador was geweldig om zijn homing missiles!

Anderzijds moet ik zeggen dat elke DLC wel erg copy paste was... Telkens 1 missie om de DLC te starten en daarna moest je dan de hele regio van die DLC bevrijden voordat je aan de finale missie kon beginnen. In het geval van de Sky fortress DLC had je 3 missies en moest je na de eerste en tweede telkens een bepaalde regio bevrijden voor je verder kon. Was dus zelfde idee, maar dan wat langer gerekt dan in de opvolgers, alsof ze het in de opvolgers toch wel beu waren ofzo?
Image

Re: Just Cause 3

109
NTGSruler wrote:Beetje laat antwoord maar toch goed te lezen dat het vrij vlot verlopen is zonder al teveel bugs en glitches. Op zich best wel leuke platinum om te hebben.
Wel... Er zijn 2 online trophies, eentje om een score naar iemand te sturen en eentje om een score die je ontvangt te verslaan. Ik heb er wel een paar die echt extreem makkelijk zijn. Dus als je die wilt, laat maar weten... Was wel van plan de game eraf te gooien, maar zolang ik niet echt ruimte nodig heb op die PS4 kan ik hem nog wel ff laten staan.

Edit: Er zijn 3 online trophies blijkbaar. Maar de 3de moet je een score van een ander verslaan in een challenge. Volgens mij kreeg ik die vanzelf bij mijn eerste challenge :think:
Image

Re: Just Cause 3

110
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:Beetje laat antwoord maar toch goed te lezen dat het vrij vlot verlopen is zonder al teveel bugs en glitches. Op zich best wel leuke platinum om te hebben.
Wel... Er zijn 2 online trophies, eentje om een score naar iemand te sturen en eentje om een score die je ontvangt te verslaan. Ik heb er wel een paar die echt extreem makkelijk zijn. Dus als je die wilt, laat maar weten... Was wel van plan de game eraf te gooien, maar zolang ik niet echt ruimte nodig heb op die PS4 kan ik hem nog wel ff laten staan.

Edit: Er zijn 3 online trophies blijkbaar. Maar de 3de moet je een score van een ander verslaan in een challenge. Volgens mij kreeg ik die vanzelf bij mijn eerste challenge :think:
Ik zit met hetzelfde probleem. Voorlopig krijg ik de game niet meer geinstalleerd op mijn harde schijf wegens overvol... Gran Turismo Sport pakt wel wat plaats in.. Ga eens moeten beginnen terug aan andere games.
Image