Re: Metal Gear Survive

16
Nog wat gameplay, singleplayer deze keer. Ik kan niet anders zeggen dan dat het er eigenlijk echt niet interessant uitziet. Alle beelden die ze tot nu getoond hebben, zijn grotendeels hetzelfde. Waarschijnlijk zijn er wel meer indrukwekkende vijanden ook, maar of dat het geheel interessanter zou maken... :|

17
Marty wrote:Vermaak me er prima mee, tussen alle andere games door :p
Volgens mij wordt de game gewoon slecht ontvangen doordat ie de naam Metal Gear heeft en ze het geen echte metal gear vinden. Maar het is natuurlijk ook geen game in de Metal Gear Solid reeks. Maar het is voor mij zeker wel een degelijke game

Game speelt prima. Ziet er prima uit en tja zombies :love:
Enig nadeeltjes misschien is dat je altijd online moet zijn anders kun je de game helemaal niet spelen
Misschien omdat ik zelf niet zo hard geïnteresseerd ben in zombies en het feit dat het vooral gebruikmaken is van naambekendheid, dat ik er echt niet voor te vinden ben. Wel goed om te horen dat het op zich toch een degelijke game is.

18
Tja of ie nou Metal Gear Survive heet of Maxxy and the Dystopian Zombie World heet. Dat maakt voor de gameplay niets uit :lol:
Ieder zijn ding natuurlijk. Persoonlijk als de game geen zombies zou hebben maar gewone vijanden de game wat minder leuk zou zijn. Dan krijg je gewoon een standaard shooter. Je gaat natuurlijk niet met een speer een vuurgevecht in :idea:
Image