Re: Strange Brigade

16
Gisteren stond de DLC nog niet in de store, was ook benieuwd naar de prijs.
Er is een season pass van 35 euro ofzo, dus het lijkt er ook op dat ze nog heel wat missies gaan uitbrengen. Ik wacht denk ik even tot het meeste uit is en/of de pass in sale staat. 35 euro voor season pass terwijl de game in de store 45-50 ofzo is, dan wil ik eerst toch even weten wat er allemaal precies inzit!
Image

Re: Strange Brigade

17
@Marty: Hoe heb jij die chain 3 amulet attacks precies gedaan? Ik las je uitleg op PSNP en probeerde dat ook bij de soul cage aan het einde van het tweede level, maar het lukte niet.
Voor ik begon met de soul cage was mijn meter vol, ik heb dan op rondje gedrukt om amulet te gebruiken. Vervolgens R2 ingehouden om souls te drainen, maar ik kreeg maar net genoeg om amulet nog is te vullen en 1 keer te gebruiken :think:
Image

Re: Strange Brigade

18
Als ik de uitleg in deze link volledig snap, dan zou alle DLC van de season pass al uit zijn...
https://variety.com/2018/gaming/news/st ... 202886722/
The Season Pass – which you can also pick up bundled with the game in the “Strange Brigade” Deluxe Edition – will include an “intriguing new three-part mini-campaign, with amazing spectacles and incredible feats”, extra heroes with their own unique abilities, and brand new weapons, outfits, and amulet powers.
In dat geval blijf ik wel even bij het standpunt dat 35 euro wel erg veel is als de game 40 euro kostte...

De laatste DLC in de trophylijst, Graven Image, kan je de trophies van halen zonder season pass. 2 zijn photo modus en de andere is de game op extreme uitspelen.

Heb de eerste 3 levels vanmiddag met Marty gedaan en de vaststelling is dat het best wat tijd vraagt. Zo'n 45min per level. Hoofdreden is dat er meer vijanden zijn in co-op, maar vooral dat ze veel meer damage nodig hebben voor ze dood zijn. Voordeel van co-op is dan wel weer dat je elkaar kan reviven en minder afhankelijk bent van je potions etc.
Image