Re: Sekiro: Shadows Die Twice

16
Marty wrote:
paveman wrote:De difficulty maakt me nog niet eens zo heel veel uit. Een game mag best even moeilijk zijn. Maar dan liefst wel in een genre dat me ligt natuurlijk (nog buiten dat het dan weinig fun zou zijn).
Ik verwacht - zeker als ik de beelden van Marty ook zie - dat dit hier niet het geval zal zijn.
Dit is inderdaad niet voor iedereen weggelegd. 99% kans dat ik de game niet eens ga uitspelen :shh:

Denk dat je dan moet wachten op Ghost of Tsushima
Ik verwacht inderdaad dat die me meer zal liggen ja :cool:
Image

18
Gamefreak wrote:ik haak af, ik hoorde van iemand dat ie nog moeilijker is dan Dark Souls en Bloodborne en geen moeilijkheidsgraad heeft. Nope, hier begin ik niet aan :L:
Hij heeft wel een moeilijkheidsgraad hoor. Zelfs twee. Je kan het spel op normaal spelen en door twee verschillende items in de game kun je het spel ook nog twee keer zo moeilijk maken. :P

Ik heb de platinum ondertussen en vond het een geweldig spel. De combat is vooral een kwestie van ritme. Het is niet makkelijk, maar ik vond het spel zeker niet moeilijker dan Dark Souls.
Image

19
Rushifel wrote:
Gamefreak wrote:ik haak af, ik hoorde van iemand dat ie nog moeilijker is dan Dark Souls en Bloodborne en geen moeilijkheidsgraad heeft. Nope, hier begin ik niet aan :L:
Hij heeft wel een moeilijkheidsgraad hoor. Zelfs twee. Je kan het spel op normaal spelen en door twee verschillende items in de game kun je het spel ook nog twee keer zo moeilijk maken. :P

Ik heb de platinum ondertussen en vond het een geweldig spel. De combat is vooral een kwestie van ritme. Het is niet makkelijk, maar ik vond het spel zeker niet moeilijker dan Dark Souls.
hmmm....