I know the feeling; daar met die brug toch?FGras wrote:Inmiddels gelukt en de platinum binnen, ik heb er wel een klein uur van links naar rechts voor moeten slingeren om de chaos points te farmen.Kolm wrote:In JC3 moest je ook bijna alles completen voor 1.000.000 chaos maar er was dan ook nog een trophy voor 100% completion dus uiteindelijk kwam die chaos wel vanzelf...
Platinum dus
Re: Just Cause 4
17Sanity penguin wrote:I know the feeling; daar met die brug toch?FGras wrote:Inmiddels gelukt en de platinum binnen, ik heb er wel een klein uur van links naar rechts voor moeten slingeren om de chaos points te farmen.Kolm wrote:In JC3 moest je ook bijna alles completen voor 1.000.000 chaos maar er was dan ook nog een trophy voor 100% completion dus uiteindelijk kwam die chaos wel vanzelf...
Platinum dus
Was dat de moeilijkste? Dat is echt de enige die ik gedaan heb en ik dacht doen, als dat een voorbeeld is voor de rest ga ik die anderen nooit proberen.
Just Cause 4
18Precies die ja!Sanity penguin wrote: I know the feeling; daar met die brug toch?
Er zitten niet echt moeilijke trophies in de game, sommigen kunnen enkel vrij lang duren. Voornamelijk alle stunts en de chaos points trophies duren lang.gamerke1992 wrote: Was dat de moeilijkste? Dat is echt de enige die ik gedaan heb en ik dacht doen, als dat een voorbeeld is voor de rest ga ik die anderen nooit proberen.
Net ff deze trailer gekeken en man, die game ziet er grafisch nog niet half zo goed uit als dat ze hier laten zien! xD No man sky en Cyberpunk zijn er niks bij.Marty wrote:The Eye of the Ti.. eumh Storm trailer: