Lego Dimensions

1
Image
Image

Launch: 27 september 2015
Skylanders + Lego = €$¥
Merken die tot nu toe meedoen zijn: Lego (Lego Movie), DC Comics, The Lord of the Rings, Back to the Future, Lego Ninjago en The Wizzard of Oz.

Re: Lego Dimensions

3
Eigenlijk erg dat iets dat uitgevonden werd door die kerels van skylanders door iedereen nu wordt nageaapt. De enigste versie die ik mss ooit eens zou proberen is die van disney omdat die me het meest aanspreekt.
Image

4
Het is en ziet er cool uit (ook het filmpje is hilarisch), maar ik heb dezelfde bedenking als GameFreak.
Momenteel heb ik Disney Infinity in huis en dat kost al redelijk wat geld als je af en toe eens een nieuwe wereld of personage wil.

Ik voel mij dus niet direct geroepen om dit ook nog in huis te halen. Ik hoop enkel dat ze in tegenstelling tot Disney, alle figuren volwaardig maken.
Bij Disney nu bv. heb je verscheidene karakters die geen eigen wereld hebben en waarmee je enkel in de toybox kan ronddolen. Zelf nog geen van die gekocht omdat ik het zo'n geldverspilling vind dat eraan te geven als je er niet eens mee in een wereld kan/mag spelen.
Image

9
BozeGozerXrd wrote:Ik spendeer het geld liever nog aan een paar echte lego sets.
Dat heb ik ook gezegd.

Het klinkt wel tof en de mogelijkheden zijn nog groter vind ik in dit LEGO universum dan ener welke andere game.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

10
Captain Witwicky wrote:Het klinkt wel tof en de mogelijkheden zijn nog groter vind ik in dit LEGO universum dan ener welke andere game.
Laat dat eerst maar eens blijken. Het lijkt nu nog 50 % skylanders rip-off, 50% typische Lego game.

11
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:Het klinkt wel tof en de mogelijkheden zijn nog groter vind ik in dit LEGO universum dan ener welke andere game.
Laat dat eerst maar eens blijken. Het lijkt nu nog 50 % skylanders rip-off, 50% typische Lego game.
Ik bedoelde de werelden met al die franchises, zoals je ziet in de trailer kan je al met Marty McFly.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2