Re: Uncharted 4

149
Maxidomino wrote:OPGELET mensen die de Libertalia of de Special Edition gekocht hebben. Blader NIET door de artbook die bij jouw editie zit, die zit blijkbaar volgens vol spoilers, zelfs voor het einde van de game.
Dat klopte inderdaad. Niet alles wordt gespoiled maar toch wel een hoop, vooral als je niet goed tegen spoilers kan. Mij deed het niet zoveel in feite, want niet alles was gespoiled.
Kolm wrote: Zie heeft hier nog de CE gekocht? Ik had het gevoel dat Nathan een beetje los stond. De schoen staat wel vast op de ondergrond maar het been dat in de schoen staat zeg maar, dat lijkt wat los te staan waardoor heel Nathan niet echt supervast staat.
De base staat ietsje los, der is wat beweging, maar niet groot, het voelt alsof de base en de figurine nooit 1 stuk waren en zijn samengevoegd, wat ook zo is, maar je voelt het aan, iets wat je normaal het liefste niet voelt natuurlijk.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Uncharted 4

150
guys, ik heb na een aantal keren vruchteloze pogingen moeten vaststellen dat ik niet in de multiplayer modus geraak... hij zegt steeds dat ik geen connectie heb met het Network, dat is dus niet waar, ik ben wel degelijk geconnecteerd. Ik heb wat opgezocht en ik ben niet de enige....

http://community.us.playstation.com/t5/ ... p/45760067

er staat een mogelijke oplossing in, het NAT type maar dat is bij mij al 2.... heeft nog iemand hier last van ?

of met andere woorden:

HEEEELUUUUUPPP