Re: Control

16
RoyVdW wrote:Blijkbaar een parel. Krijgt een zeer positieve review op Invader een 88 en op Metacritic een 81. Ziet er goed uit ik heb zeker interesse en denk wel dat ik deze ga kopen
Image

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
aan de trailers zal het niet gelegen hebben .... :dizzy:

18
Hopelijk kunnen ze via updates nog het een en ander rechtzetten. Ik kijk op het moment dat ik hem zou willen kopen wel nog eens of hij ondertussen aanvaardbaar draait op een gewone PS4.

19
met0t0 wrote:Hopelijk kunnen ze via updates nog het een en ander rechtzetten. Ik kijk op het moment dat ik hem zou willen kopen wel nog eens of hij ondertussen aanvaardbaar draait op een gewone PS4.
heb jij Quantum Break al gespeeld ?

24
Vanaf vandaag staat Control Ultimate Edition in de store voor €39,99. Als je deze digitale versie koopt krijg je de PS5 versie gratis
Koop de digitale PS4™-versie van Control Ultimate Edition in de PlayStation™Store en download de PS5™-versie zonder extra kosten wanneer deze eind 2020 wordt uitgebracht.
Image

25
Ik heb de Deluxe versie waar hetzelfde inzit (main game + DLC) en die meer gekost heeft... maar daarmee krijg je de PS5 upgrade niet.
Als early supporter krijg je dus lekker stank voor dank :(
Image

28
Kolm wrote:Ik heb de Deluxe versie waar hetzelfde inzit (main game + DLC) en die meer gekost heeft... maar daarmee krijg je de PS5 upgrade niet.
Als early supporter krijg je dus lekker stank voor dank :(
Ik dacht dat bedrijven hier een beetje op terug aan het komen waren en begonnen te beseffen dat je juist je trouwe klanten moet belonen i.p.v. vooral nieuwe te lokken. Blijkbaar is die memo niet bij deze developer binnen gekomen.... :(
Image

29
paveman wrote:Ik dacht dat bedrijven hier een beetje op terug aan het komen waren en begonnen te beseffen dat je juist je trouwe klanten moet belonen i.p.v. vooral nieuwe te lokken. Blijkbaar is die memo niet bij deze developer binnen gekomen.... :(
Helaas... de aankondigen van deze ultimate editie op social media door hen, hebben dan ook vooral veel reacties gekregen van mensen die al de deluxe edition, normale edition + season pass of normale edition + DLC's gekocht hadden en zich in het zak gezet voelen*.

*Ik zoek nog even de vertaling van Vlaams Nederlands naar Nederlands Nederlands... Iets van belazerd voelen ofzo? :think:
Image