aan de trailers zal het niet gelegen hebben ....RoyVdW wrote:Blijkbaar een parel. Krijgt een zeer positieve review op Invader een 88 en op Metacritic een 81. Ziet er goed uit ik heb zeker interesse en denk wel dat ik deze ga kopen
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Re: Control
18Hopelijk kunnen ze via updates nog het een en ander rechtzetten. Ik kijk op het moment dat ik hem zou willen kopen wel nog eens of hij ondertussen aanvaardbaar draait op een gewone PS4.
19heb jij Quantum Break al gespeeld ?met0t0 wrote:Hopelijk kunnen ze via updates nog het een en ander rechtzetten. Ik kijk op het moment dat ik hem zou willen kopen wel nog eens of hij ondertussen aanvaardbaar draait op een gewone PS4.
21ik zie toch overeenkomsten. Maar goed, ik kan pas oordelen nadat ik hem over de knie gelegd heb....ShAmPi wrote:Wat a weird game
Quantum speelde wel volledig anders.
22Nee, geen Xbox One of pc die games kan draaien, dus helaas...Gamefreak wrote:heb jij Quantum Break al gespeeld ?
24Vanaf vandaag staat Control Ultimate Edition in de store voor €39,99. Als je deze digitale versie koopt krijg je de PS5 versie gratis
Koop de digitale PS4™-versie van Control Ultimate Edition in de PlayStation™Store en download de PS5™-versie zonder extra kosten wanneer deze eind 2020 wordt uitgebracht.
25Ik heb de Deluxe versie waar hetzelfde inzit (main game + DLC) en die meer gekost heeft... maar daarmee krijg je de PS5 upgrade niet.
Als early supporter krijg je dus lekker stank voor dank
26Wist niet dat deze naar PS5 zou komen? Heb de disc versie. Idd Kolm jammer.
28Ik dacht dat bedrijven hier een beetje op terug aan het komen waren en begonnen te beseffen dat je juist je trouwe klanten moet belonen i.p.v. vooral nieuwe te lokken. Blijkbaar is die memo niet bij deze developer binnen gekomen....Kolm wrote:Ik heb de Deluxe versie waar hetzelfde inzit (main game + DLC) en die meer gekost heeft... maar daarmee krijg je de PS5 upgrade niet.
29Helaas... de aankondigen van deze ultimate editie op social media door hen, hebben dan ook vooral veel reacties gekregen van mensen die al de deluxe edition, normale edition + season pass of normale edition + DLC's gekocht hadden en zich in het zak gezet voelen*.paveman wrote:Ik dacht dat bedrijven hier een beetje op terug aan het komen waren en begonnen te beseffen dat je juist je trouwe klanten moet belonen i.p.v. vooral nieuwe te lokken. Blijkbaar is die memo niet bij deze developer binnen gekomen....
*Ik zoek nog even de vertaling van Vlaams Nederlands naar Nederlands Nederlands... Iets van belazerd voelen ofzo?
30* Ik kon het uit de strekking al opmaken dat het zoiets zou zijn. Toch weer wat anders dan een kat in de zak kopen, of je te kakken gezet voelen