Re: Batman: Arkham Knight

17
Maxidomino wrote:
met0t0 wrote:Nu ook met officieel filmpje erbij :)

Ben ik het nu of wordt er hier gehint naar coop? Dat zou geweldig zijn. Iemand is batman en een andere persoon kan dan Catwoman, Robin of Nightwing spelen en samen bad guys vermorzelen.
Je moet eens mijn link lezen, zij noemen het dual play.
Image

Re: Batman: Arkham Knight

18
Toon8 wrote:
Maxidomino wrote:
met0t0 wrote:Nu ook met officieel filmpje erbij :)

Ben ik het nu of wordt er hier gehint naar coop? Dat zou geweldig zijn. Iemand is batman en een andere persoon kan dan Catwoman, Robin of Nightwing spelen en samen bad guys vermorzelen.
Je moet eens mijn link lezen, zij noemen het dual play.
Ah oei sorry had ik niet gelezen. Coole feature. Hopelijk komt co-op er echt! :O
Image

Re: Batman: Arkham Knight

23
Gamefreak wrote:
M-power wrote:Season pass aangekondigd. Prijs: 40 EUR. :dizzy: :dizzy:
dat is 2/3 van de game zoal :silly:

De arme mensen uit de game industrie moeten ergens hun geld vandaan halen eh, vroeger was dlc 20€ dan 30€ en nu 40€ straks wordt het nog duurder dan de game zelf :|
Image

Re: Batman: Arkham Knight

26
met0t0 wrote:
M-power wrote:Season pass aangekondigd. Prijs: 40 EUR. :dizzy: :dizzy:
Te gek voor woorden :silly:
Nu weet ik zeker dat ik wacht op een editie waar alles qua DLC bij zit.
sowieso bij mij
want ik koop hem maar wanneer ik de andere 3 delen uit heb :p
Image

Re: Batman: Arkham Knight

29
met0t0 wrote: Dat lijkt wel heel wat content te zijn, maar daarmee weet ge nog niet of het goed zal zijn natuurlijk. Dat alles binnen de 6 maanden zou moeten verschijnen, doet toch wel vermoeden dat ze al lang aan die DLC aan 't werken zijn :|
In het geval van Arkham City - vorige Batman van Rocksteady - was de DLC ook de moeite: Harley's Revenge, Catwoman missies & challenges, Nightwing Challenges, Robin Challenges en dan ook nog eens een dozijn skins (waaronder Batman Beyond :love: )
Image
cron