Ben ik het nu of wordt er hier gehint naar coop? Dat zou geweldig zijn. Iemand is batman en een andere persoon kan dan Catwoman, Robin of Nightwing spelen en samen bad guys vermorzelen.met0t0 wrote:Nu ook met officieel filmpje erbij
Re: Batman: Arkham Knight
17Je moet eens mijn link lezen, zij noemen het dual play.Maxidomino wrote:Ben ik het nu of wordt er hier gehint naar coop? Dat zou geweldig zijn. Iemand is batman en een andere persoon kan dan Catwoman, Robin of Nightwing spelen en samen bad guys vermorzelen.met0t0 wrote:Nu ook met officieel filmpje erbij
18Ah oei sorry had ik niet gelezen. Coole feature. Hopelijk komt co-op er echt!Toon8 wrote:Je moet eens mijn link lezen, zij noemen het dual play.Maxidomino wrote:Ben ik het nu of wordt er hier gehint naar coop? Dat zou geweldig zijn. Iemand is batman en een andere persoon kan dan Catwoman, Robin of Nightwing spelen en samen bad guys vermorzelen.met0t0 wrote:Nu ook met officieel filmpje erbij
19Ik speel het spel liefst als batman en zal die dual play niet zoveel gebruiken. Ook in Arkham city kon je spelen als catwoman, maar ik deed alleen haar missies en dan blijven spelen als batman
22dat is 2/3 van de game zoalM-power wrote:Season pass aangekondigd. Prijs: 40 EUR.
23Gamefreak wrote:dat is 2/3 van de game zoalM-power wrote:Season pass aangekondigd. Prijs: 40 EUR.
De arme mensen uit de game industrie moeten ergens hun geld vandaan halen eh, vroeger was dlc 20€ dan 30€ en nu 40€ straks wordt het nog duurder dan de game zelf
24Te gek voor woordenM-power wrote:Season pass aangekondigd. Prijs: 40 EUR.
Nu weet ik zeker dat ik wacht op een editie waar alles qua DLC bij zit.
25Die GOTY editie koop ik dan uit principe voor niet meer dan 35 euro.met0t0 wrote:Te gek voor woordenM-power wrote:Season pass aangekondigd. Prijs: 40 EUR.
26sowieso bij mijmet0t0 wrote:Te gek voor woordenM-power wrote:Season pass aangekondigd. Prijs: 40 EUR.
want ik koop hem maar wanneer ik de andere 3 delen uit heb
27Wat meer info over wat er allemaal in de season pass zal zitten.
http://www.4gamers.be/nieuws/44994/1/In ... ss-onthuld
28Dat lijkt wel heel wat content te zijn, maar daarmee weet ge nog niet of het goed zal zijn natuurlijk. Dat alles binnen de 6 maanden zou moeten verschijnen, doet toch wel vermoeden dat ze al lang aan die DLC aan 't werken zijnToon8 wrote:Wat meer info over wat er allemaal in de season pass zal zitten.
29In het geval van Arkham City - vorige Batman van Rocksteady - was de DLC ook de moeite: Harley's Revenge, Catwoman missies & challenges, Nightwing Challenges, Robin Challenges en dan ook nog eens een dozijn skins (waaronder Batman Beyond )met0t0 wrote: Dat lijkt wel heel wat content te zijn, maar daarmee weet ge nog niet of het goed zal zijn natuurlijk. Dat alles binnen de 6 maanden zou moeten verschijnen, doet toch wel vermoeden dat ze al lang aan die DLC aan 't werken zijn