Re: Assassin's Creed Victory

16
Ik zal hem uiteindelijk wel kopen denk ik. Net zoals al de andere tot nu toe. Enkel Rogue heb ik nog niet kunnen spelen en AC3 ben ik ergens mee gestopt omdat het me niet genoeg kon boeien. 4 was een leuke al was het soms wel een beetje veel bootjevaren :p

Wat de gameplay betreft miste ik echt wel een paar dingen in AC Unity. Zoals bijvoorbeeld het menselijk schild waarbij je een vijand voor je kon trekken als een andere vijand op je ging schieten. Zekere in grotere gevechten werd het soms gewoon irritant als er enkele met pistolen ofzo tussen stonden. Die schoten dan altijd raak en je kon je er op geen enkele manier tegen verdedigen. Je moest die dan echt eerst gaan aanpakken alleen was het moeilijk bij ze te komen omdat er nog teveel andere vijanden in de weg stonden. En zo waren er nog dingen maar ze schieten me niet onmiddellijk meer te binnen.
Image

Re: Assassin's Creed Syndicate

20
Ik vond het er goed uit zien maar een commentaar op de video die ik zag vond ik zeer goed gevonden en toepasselijk, namelijk dat het spel AC mass murderer zou moeten heten ipv syndicate :P
oh en blijkbaar ook nogal wat commentaar dat er vrouwen worden vermoord in deze AC
Image

Re: Assassin's Creed Syndicate

25
billie91 wrote:Hier ff de trailer, ziet er wel indrukwekkend uit moet ik zeggen.

Het ziet er inderdaad weer erg gaaf uit. Deze spreekt me tot dus ver weer een stuk meer aan dan Unity(al komt dat vooral door die trein :p ). Maar Black Flag sprak me ook wel aan, en die heb ik ook nog niet gekocht. :D

Ligeiro: Ik zou toch zeer m'n twijfels hebben bij een BigBen editie. Ik zou de hele tijd vrezen dat er een slechte accessoire bij in zit. :p

Re: Assassin's Creed Syndicate

29
Heb ook al een pre-order geplaatst voor deze. Laatste die ik gespeeld heb was black flag, de anderen wat laten passeren (anders doe je het hele jaar door niets ander dan AC spelen aan hun frequentie van uitgeven :p).

Maar deze setting spreekt mij enorm aan. Ook wat verder in de tijd, geeft meer mogelijkheden naar attributen en wapens.
Image

Re: Assassin's Creed Syndicate

30
Sanity penguin wrote:Heb ook al een pre-order geplaatst voor deze. Laatste die ik gespeeld heb was black flag, de anderen wat laten passeren (anders doe je het hele jaar door niets ander dan AC spelen aan hun frequentie van uitgeven :p).

Maar deze setting spreekt mij enorm aan. Ook wat verder in de tijd, geeft meer mogelijkheden naar attributen en wapens.
Waarom pre-orderen? Laat ze maar eerst een goed prodcut afleveren voordat we ze geld geven. :P Ik pre-order uit principe niet meer omdat ik eerst resultaat wil zien, daarna krijgen ze mijn geld als ik er wat in zie. :D
Image