Re: Tearaway Unfolded

17
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:je kan binnenkort je avatar weer al eer aandoen Moetoetoe :smug:
Zo "binnenkort" zal ik de game toch niet kunnen spelen, jammer genoeg. Maar sowieso dat ik weer voor 100% completition ga :)
eek, freak :O
Dat is bij Tearaway niet al te moeilijk ;)

20
Niet echt moeilijk nee maar wel redelijk wat werk. Ik heb ook het gevoel dat de Ps4 game precies heel wat langer is maar kan aan mij liggen.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

21
dividedx11 wrote:Niet echt moeilijk nee maar wel redelijk wat werk. Ik heb ook het gevoel dat de Ps4 game precies heel wat langer is maar kan aan mij liggen.
Doorgaans hebt ge de meeste dingen al na één playthrough, het zijn vooral de één of twee overgebleven confetti's in missies die het vervelend kunnen maken :P
Dat de game nu wat langer is, kan ik wel geloven. De Vita-game was echt wel heel kort, dus nu zal hij goed zijn qua lengte.

22
met0t0 wrote:
dividedx11 wrote:Niet echt moeilijk nee maar wel redelijk wat werk. Ik heb ook het gevoel dat de Ps4 game precies heel wat langer is maar kan aan mij liggen.
Doorgaans hebt ge de meeste dingen al na één playthrough, het zijn vooral de één of twee overgebleven confetti's in missies die het vervelend kunnen maken :P
Dat de game nu wat langer is, kan ik wel geloven. De Vita-game was echt wel heel kort, dus nu zal hij goed zijn qua lengte.
hoezo ? het is toch gewoon een port dacht ik dus tis toch even lang ? of ben ik mis ? :smug:

23
Gamefreak wrote:hoezo ? het is toch gewoon een port dacht ik dus tis toch even lang ? of ben ik mis ? :smug:
Inderdaad mis ;)
Het is een herwerking van de Vita-game waarbij ongeveer 2/3 van de game redelijk identiek is aan die Vita-game. Er is nog 1/3 toegevoegd met nieuwe content voor deze game.

24
Ik heb precies het gevoel dat toch 1/2 van de game nieuw is. ;) Zelfs al zijn sommige werelden hetzelfde, de dingen die je moet doen verschillen ook zeer vaak van de vita game.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

25
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:hoezo ? het is toch gewoon een port dacht ik dus tis toch even lang ? of ben ik mis ? :smug:
Inderdaad mis ;)
Het is een herwerking van de Vita-game waarbij ongeveer 2/3 van de game redelijk identiek is aan die Vita-game. Er is nog 1/3 toegevoegd met nieuwe content voor deze game.
achzzzooouuuuu.....

28
Er zou een trophy zijn om in elk level een gopher te vinden en levend naar het einde te begeleiden. Alleen ben je hem kwijt zodra je doodgaat of als hij zelf doodgaat... Heb nog niet gekeken of er al een trophyguide is maar kwam dat ergens (geen idee waar) tegen. :think:
Image

29
Kolm wrote:Er zou een trophy zijn om in elk level een gopher te vinden en levend naar het einde te begeleiden. Alleen ben je hem kwijt zodra je doodgaat of als hij zelf doodgaat... Heb nog niet gekeken of er al een trophyguide is maar kwam dat ergens (geen idee waar) tegen. :think:
Als ik naar de trophylijst kijk, lijkt er wel zoiets te zijn, alleen is het niet duidelijk hoe moeilijk het precies is. Nu al heeft meer dan 5% de platinum, dus ik denk niet dat het zo onmogelijk is :)