Re: Red Dead Redemption 2

16
Toon8 wrote:Ik ben al jaren van plan om red dead redemption eens te kopen, is er nog steeds niet van gekomen :P
Heb heel in het begin toen ik mijn ps3 had het spel van een maat eens mogen lenen maar na een uur had ik het al gehad. Maar dit was nog voor ik eigenlijk een "gamer" was. Denk als ik het nu speel het wel beter zal kunnen appreciëren en iedereen doet er toch altijd zo lyrisch over.
De multiplayer is ws nog altijd dood dankzij hackers

17
minermb wrote:
billie91 wrote:
minermb wrote:Ik heb nooit Red dead redemption gespeeld, dus vraag me eigenlijk wel af wat er nou zo leuk aan dat spel was?
De sfeer, de actie en het geweldige verhaal. Ik heb de game ook pas later gekocht, maar was direct verslaafd. Het einde van Wilde Westen wordt hier prachtig neergezet. Je ziet mooi in de game hoe de 20e eeuw zijn intrede heeft gedaan en alle personen uit het verleden zich moeten aanpassen of ze zullen sterven. Mooiste moment van de game is wanneer je de grens oversteekt naar Mexico en de muziek begint, echt een prachtig moment. Gewoon kopen die game want hij is het geld echt meer dan waard.
Ik kan moeilijk dat spel kopen als ik geen ps3 of xbox360 heb ;)
Je hebt geen PS3!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O
Image

18
billie91 wrote:
minermb wrote:
billie91 wrote:
minermb wrote:Ik heb nooit Red dead redemption gespeeld, dus vraag me eigenlijk wel af wat er nou zo leuk aan dat spel was?
De sfeer, de actie en het geweldige verhaal. Ik heb de game ook pas later gekocht, maar was direct verslaafd. Het einde van Wilde Westen wordt hier prachtig neergezet. Je ziet mooi in de game hoe de 20e eeuw zijn intrede heeft gedaan en alle personen uit het verleden zich moeten aanpassen of ze zullen sterven. Mooiste moment van de game is wanneer je de grens oversteekt naar Mexico en de muziek begint, echt een prachtig moment. Gewoon kopen die game want hij is het geld echt meer dan waard.
Ik kan moeilijk dat spel kopen als ik geen ps3 of xbox360 heb ;)
Je hebt geen PS3!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O
Lol, kan altijd hé :D
Je hebt nu wel PlayStation Now om te streamen via PS4 maar ik denk niet dat RDR hier tussen staat?
Image

21
Maxidomino wrote:
billie91 wrote:Hiero de trailer.

Had er toch wat meer van verwacht. Het is alsof iemand er een stuk heeft uitgeknipt. Ik dacht dat we info zouden krijgen over de 7 mannen op de teaserafbeeelding maar helaas.

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Typisch Rockstar, ze verklappen zeer weinig, maar de trailer was voor mij al erg mooi om te zien.
Image

22
billie91 wrote:
Maxidomino wrote:
billie91 wrote:Hiero de trailer.

Had er toch wat meer van verwacht. Het is alsof iemand er een stuk heeft uitgeknipt. Ik dacht dat we info zouden krijgen over de 7 mannen op de teaserafbeeelding maar helaas.

Typisch Rockstar, ze verklappen zeer weinig, maar de trailer was voor mij al erg mooi om te zien.
De game komt (waarschijnlijk) over een jaar uit, dus ik snap wel dat ze liever niet gelijk te veel weg willen geven :idea:
Image

26
I knew it! Partnership met Sony bevestigt soort van mijn vermoedens dat RDR2 getoond moest worden tijdens de persconferentie van Sony op het E3. Sowieso dat we de nieuwe lading informatie tijdens PlayStation Experience in december.

Image

30
Alvast mooie omgevingen om in te lopen in de trailer, wat het al zeker wat hoger op mijn wanted-lijstje zet.
Ik had verwacht dat ze, misschien naast de PSNow versie, een remaster gingen geven.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2