Page 13 of 17

Re: Mad Max

Posted: 14 Sep 2015 00:50
by Gamefreak
billie91 wrote:Ik vond dit wel grappig in Mad Max. Heb daarom ook maar het filmpje ff op Youtube gezet. :D

okéééé :smug:

Re: Mad Max

Posted: 14 Sep 2015 10:41
by billie91
Ben nu eindelijk door de Dead Barrens heen en moet toch zeggen dat de game wel wat repetitief wordt. Voorlopig blijft hij echt tof, maar de herhalingsfactor wordt nu wel echt groot.

Re: Mad Max

Posted: 14 Sep 2015 12:48
by Captain Witwicky
billie91 wrote:Ben nu eindelijk door de Dead Barrens heen en moet toch zeggen dat de game wel wat repetitief wordt. Voorlopig blijft hij echt tof, maar de herhalingsfactor wordt nu wel echt groot.
En over hoelang (hoeveel uren gamen) spreek je dan dat de herhalingsfactor nog fris blijft?

Re: Mad Max

Posted: 14 Sep 2015 14:28
by M-power
Dit spel kan de hoogste boom in. Alles gedaan wat er te doen valt in 60u. Dan tot de conclusie gekomen dat de 191 scaplocations looten gegliched is. :angry:

Om nog van de andere bugs te zwijgen zoals de hud die opeens verdwijnt of dat je je map niet meer openen. En deze die die minigame van die mijnen heeft gedacht mogen ze ook ontslaan. Zo saai en die hond die soms ook bugged was.

Re: Mad Max

Posted: 14 Sep 2015 15:41
by Captain Witwicky
M-power wrote:Dit spel kan de hoogste boom in. Alles gedaan wat er te doen valt in 60u. Dan tot de conclusie gekomen dat de 191 scaplocations looten gegliched is.

Om nog van de andere bugs te zwijgen zoals de hud die opeens verdwijnt of dat je je map niet meer openen. En deze die die minigame van die mijnen heeft gedacht mogen ze ook ontslaan. Zo saai en die hond die soms ook bugged was.
Dat klinkt niet goed, als die bugs. Tot nu toe geen game-breaking bugs hopelijk?

Re: Mad Max

Posted: 14 Sep 2015 15:45
by M-power
Captain Witwicky wrote:
M-power wrote:Dit spel kan de hoogste boom in. Alles gedaan wat er te doen valt in 60u. Dan tot de conclusie gekomen dat de 191 scaplocations looten gegliched is.

Om nog van de andere bugs te zwijgen zoals de hud die opeens verdwijnt of dat je je map niet meer openen. En deze die die minigame van die mijnen heeft gedacht mogen ze ook ontslaan. Zo saai en die hond die soms ook bugged was.
Dat klinkt niet goed, als die bugs. Tot nu toe geen game-breaking bugs hopelijk?
Eigenlijk wel want ik kon mijn map niet meer openen en dus ook waypoints plaatsen of fast travellen was onmogelijk. Ps4 restarten hielp niet. Heb wel een oplossing gevonden.

Re: Mad Max

Posted: 14 Sep 2015 17:49
by Captain Witwicky
M-power wrote:
Captain Witwicky wrote:
M-power wrote:Dit spel kan de hoogste boom in. Alles gedaan wat er te doen valt in 60u. Dan tot de conclusie gekomen dat de 191 scaplocations looten gegliched is.

Om nog van de andere bugs te zwijgen zoals de hud die opeens verdwijnt of dat je je map niet meer openen. En deze die die minigame van die mijnen heeft gedacht mogen ze ook ontslaan. Zo saai en die hond die soms ook bugged was.
Dat klinkt niet goed, als die bugs. Tot nu toe geen game-breaking bugs hopelijk?
Eigenlijk wel want ik kon mijn map niet meer openen en dus ook waypoints plaatsen of fast travellen was onmogelijk. Ps4 restarten hielp niet. Heb wel een oplossing gevonden.
Op die manier dus wel ja. En? Wil je je oplossing delen?

Re: Mad Max

Posted: 14 Sep 2015 20:12
by M-power
Captain Witwicky wrote:
Op die manier dus wel ja. En? Wil je je oplossing delen?
Naar een luchtballon gaan, opstijgen en de omgeving eens opnieuw bekijken.

Re: Mad Max

Posted: 15 Sep 2015 08:12
by ShAmPi
Ik heb voorlopig nog geen ernstige bugs tegengekomen.
Heb wel al eens paar kilometer gevlogen :D

Was nog grappig buiten dat de landing ervoor zorgde dat mad max dode max was :D

Ik kan nu nog maar net de mijnvelden doen. (Ja ik doe echt bijna niets van hoofdmissies :D)
En die zijn inderdaad wat belachelijk dom.
Nadeel van zo weinig hoofdmissies te doen is dat mijn auto al beter geupgrade was dan de eerste archangel die je 'krijgt' :D
Moest ik dus downgraden voor die missie.

Re: Mad Max

Posted: 15 Sep 2015 11:55
by billie91
In principe is het opruimen van die mijnen wel leuk, maar dat je een aparte wagen moet nemen om die hond te vervoeren is gewoonweg onzin. Dit had echt wel wat beter gekund. Misschien dat er nog een update komt die het één en ander nog zal aanpassen.

Re: Mad Max

Posted: 15 Sep 2015 12:24
by Captain Witwicky
M-power wrote:
Captain Witwicky wrote:
Op die manier dus wel ja. En? Wil je je oplossing delen?
Naar een luchtballon gaan, opstijgen en de omgeving eens opnieuw bekijken.
Ha, je moet er maar opkomen om dat als oplossing te zien :cool:

Re: Mad Max

Posted: 22 Sep 2015 15:07
by billie91
Dit gebeurde laatst bij mij. :D


Re: Mad Max

Posted: 22 Sep 2015 16:09
by Captain Witwicky
billie91 wrote:Dit gebeurde laatst bij mij.
:lol:

Is die er dan nog afgegaan?

Re: Mad Max

Posted: 22 Sep 2015 18:33
by billie91
Captain Witwicky wrote:
billie91 wrote:Dit gebeurde laatst bij mij.
:lol:

Is die er dan nog afgegaan?
Toen ik in het ravijn in stortte wel. Had nog wat werk eraan eerlijk gezegd. :lol:

Re: Mad Max

Posted: 23 Sep 2015 12:11
by Captain Witwicky
billie91 wrote:Toen ik in het ravijn in stortte wel. Had nog wat werk eraan eerlijk gezegd.
Ge hebt uzelf nog moeten vernietigen om hem eraf te krijgen? :lol:
Ge moet unen extra passagier wel respect geven voor zijn doorzettingsvermogen :p