Re: Mad Max

213
ShAmPi wrote:About fucking time :)
Pardon my french

Code: Select all

News from Avalanche:

 
Update: Mad Max, Patch 4 is Coming Soon

 

Hello, Wastelanders!

 

Patch 4 is currently being finalized for Mad Max.  We are working to release the patch for Win 64, PlayStation 4 and Xbox One in the next couple of weeks. This patch will include a number of general bug fixes, including addressing some of the issues with the map. 

 

Once we have a specific date, we’ll let you know right away.
Image

Re: Mad Max

216
ShAmPi wrote:Map is fixed.
Aaaah na intro level te spelen van ACS dacht ik eraan dat ik Mad Max nog moest testen.
Het deed goed om over de duinen te racen met een waypoint ^^
That's good news!
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

218
Persoonlijk 1 van de betere free roamings die ik op ps4 gespeeld heb.
Wel wat repetatief maar welk spel heeft dit niet?

Ik ben wel mss wat biased aangezien ik grote mad max fan ben.
Image

Re: Mad Max

220
Ik speel de game zeer graag. De open wereld is een grote plus, er is zeer veel te doen (wat op z'n tijd repetitief wordt), er is een goede progressie door de game (rpg-achtige upgrades etc), combat is simpel maar bevredigend, de wagens reageren goed, stijl van de game is als iets dat je van de wereld van Mad Max zal herkennen en je hebt de volledige vrijheid om te doen wat je wilt.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

221
Captain Witwicky wrote:Ik speel de game zeer graag. De open wereld is een grote plus, er is zeer veel te doen (wat op z'n tijd repetitief wordt), er is een goede progressie door de game (rpg-achtige upgrades etc), combat is simpel maar bevredigend, de wagens reageren goed, stijl van de game is als iets dat je van de wereld van Mad Max zal herkennen en je hebt de volledige vrijheid om te doen wat je wilt.
ik kan dit enkel beamen. kheb de game vorig jaar nog afgewerkt met op een paar klein dingskes na alles verzameld en gedaan. kmoe wel toegeven dat ik er een maand pauze heb tussengestoken door het repetitief zijn en was ook mogelijk omdat de besturing vrij simpel is en naarmate de game vorderd je ook wa overpowered bent :p
Image

Re: Mad Max

222
De game uitgespeeld. Wat een einde zeg. Khad het niet verwacht. Nu nog uren aan side missions te doen.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

224
ShAmPi wrote:Wat was het onverwachte aan het einde?
Ik herinner me het niet zo meer. Al eventjes geleden dat ik deze uitgespeeld heb.
Wel...althans voor mij was het een onverwacht einde ;)
[+] einde Mad Max
Wel, eerst de personen die sterven op het einde, en dan ook nog gewoon dat het einde met de bossfight mijn verwachtingen oversteeg
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron