Re: Mad Max

227
Sanity penguin wrote:Staat nu als deal van de week voor amper €18.
Twijfel om hem aan te schaffen, een aanrader?
Fysiek?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Mad Max

228
Sanity penguin wrote:Staat nu als deal van de week voor amper €18.
Twijfel om hem aan te schaffen, een aanrader?
Kopen die shit, het is een zeer leuke game en voor die prijs ben je eigenlijk nooit echt bekocht.
Image

Re: Mad Max

229
dividedx11 wrote:
Sanity penguin wrote:Staat nu als deal van de week voor amper €18.
Twijfel om hem aan te schaffen, een aanrader?
Fysiek?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Nee, in de store :)
Denk wel dat ik hem ga kopen. Spelen zal wel pas voor over een tijdje zijn :D
Image

Re: Mad Max

232
Off topic: Captain is weer onder het bed vandaan gekropen! :D
OT: dat was mij ook al duidelijk. Het enige waar ik persoonlijk aan twijfel is of de sfeer in de game (de grauwe wereld) niet te snel zal vervelen/niet te deprimerend zal zijn.
Image

Re: Mad Max

233
paveman wrote:Off topic: Captain is weer onder het bed vandaan gekropen! :D
OT: dat was mij ook al duidelijk. Het enige waar ik persoonlijk aan twijfel is of de sfeer in de game (de grauwe wereld) niet te snel zal vervelen/niet te deprimerend zal zijn.
Regenbogen en eenhoorns moet je niet verwachten. Er zit repetitief werk in, maar de sfeer zorgt er wel voor dat de context van het verhaal zijn plaatst krijgt. Deprimerend is het niet, het verhaal is misschien wat zwaar maar dat hoort in die wereld wel zo. Het verhaal wordt ook niet verteld zoals bij een Uncharted game. Indien dat wel het geval was had het een grotere impact op je gevoel kunnen zijn.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

234
paveman wrote:Off topic: Captain is weer onder het bed vandaan gekropen! :D
OT: dat was mij ook al duidelijk. Het enige waar ik persoonlijk aan twijfel is of de sfeer in de game (de grauwe wereld) niet te snel zal vervelen/niet te deprimerend zal zijn.
pas maar op voor de kwaaie gozer !! (zie zijn profiel)

Re: Mad Max

236
Sanity penguin wrote:Vanmorgen een drietal kwartier gespeeld (eerste keer) en ik ben aangenaam verrast. Het oog allemaal veel mooier en vlotter (zeker het vechten) dan ik gedacht had :D
Ja, het spel speelt vlot, en vooral de omgeving en de hoofdpersonages zien er goed uit, als je wat verder bent in de game kan je merken dat de randpersonages nogal minder aandacht hebben gekregen ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

237
Captain Witwicky wrote:
Sanity penguin wrote:Vanmorgen een drietal kwartier gespeeld (eerste keer) en ik ben aangenaam verrast. Het oog allemaal veel mooier en vlotter (zeker het vechten) dan ik gedacht had :D
Ja, het spel speelt vlot, en vooral de omgeving en de hoofdpersonages zien er goed uit, als je wat verder bent in de game kan je merken dat de randpersonages nogal minder aandacht hebben gekregen ;)
Het verhaal zelf is ook redelijk magertjes. Maar toch, de game vond ik een mooie verrassing.
Image

Re: Mad Max

239
billie91 wrote:
Captain Witwicky wrote:
Sanity penguin wrote:Vanmorgen een drietal kwartier gespeeld (eerste keer) en ik ben aangenaam verrast. Het oog allemaal veel mooier en vlotter (zeker het vechten) dan ik gedacht had :D
Ja, het spel speelt vlot, en vooral de omgeving en de hoofdpersonages zien er goed uit, als je wat verder bent in de game kan je merken dat de randpersonages nogal minder aandacht hebben gekregen ;)
Het verhaal zelf is ook redelijk magertjes. Maar toch, de game vond ik een mooie verrassing.
Ja, en heel lang duurt het ook niet als je je enkel concentreert op het hoofdverhaal, de grote zijmissies voegen misschien 2 of 3 uren erbij en alle randactiviteiten erbij voegen verschillende aantal uren erbij. Ik heb nu makkelijk al 50+ uren in de game gestoken. Ik had ook niet verwacht dat ik de game zoooo leuk zou vinden. Ik speel het enorm graag en wou eigenlijk dat er een 2de op komst was, waar je nog meer kan customizen en met Big Rigs kan rijden :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

240
Captain Witwicky wrote:
billie91 wrote:
Captain Witwicky wrote:
Sanity penguin wrote:Vanmorgen een drietal kwartier gespeeld (eerste keer) en ik ben aangenaam verrast. Het oog allemaal veel mooier en vlotter (zeker het vechten) dan ik gedacht had :D
Ja, het spel speelt vlot, en vooral de omgeving en de hoofdpersonages zien er goed uit, als je wat verder bent in de game kan je merken dat de randpersonages nogal minder aandacht hebben gekregen ;)
Het verhaal zelf is ook redelijk magertjes. Maar toch, de game vond ik een mooie verrassing.
Ja, en heel lang duurt het ook niet als je je enkel concentreert op het hoofdverhaal, de grote zijmissies voegen misschien 2 of 3 uren erbij en alle randactiviteiten erbij voegen verschillende aantal uren erbij. Ik heb nu makkelijk al 50+ uren in de game gestoken. Ik had ook niet verwacht dat ik de game zoooo leuk zou vinden. Ik speel het enorm graag en wou eigenlijk dat er een 2de op komst was, waar je nog meer kan customizen en met Big Rigs kan rijden :P
Een deeltje 2 zou welkom zijn. Wat meer variatie in de zijmissies zou wel tof zijn want die werden toch wel een beetje eentonig. Ook meer personages waar je mee om moet gaan voor bepaalde missies is ook wel welkom. De game was namelijk geslaagd in de opzet van leegte en gevaar, maar meer verhaal is echt iets wat een game als Mad Max wel goed zou doen. Ik reken er eerlijk gezegd op dat ze al lang met deel 2 bezig zijn.
Image
cron