Re: Mad Max

241
billie91 wrote:Een deeltje 2 zou welkom zijn. Wat meer variatie in de zijmissies zou wel tof zijn want die werden toch wel een beetje eentonig. Ook meer personages waar je mee om moet gaan voor bepaalde missies is ook wel welkom. De game was namelijk geslaagd in de opzet van leegte en gevaar, maar meer verhaal is echt iets wat een game als Mad Max wel goed zou doen. Ik reken er eerlijk gezegd op dat ze al lang met deel 2 bezig zijn.
Ik heb gisteren nog eens gekeken naar de nieuwste Mad Max en wat ik ook graag zou zien in een eventuele sequel is grootschalige vehicular-combat, echte set pieces à la Uncharted of zoals in de film.

Een sequel zou ook niet ongewenst zijn want ik denk toch dat Mad Max toch aardig goed verkocht heeft, en ik denk vooral via de digitale weg.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

242
Captain Witwicky wrote:
billie91 wrote:Een deeltje 2 zou welkom zijn. Wat meer variatie in de zijmissies zou wel tof zijn want die werden toch wel een beetje eentonig. Ook meer personages waar je mee om moet gaan voor bepaalde missies is ook wel welkom. De game was namelijk geslaagd in de opzet van leegte en gevaar, maar meer verhaal is echt iets wat een game als Mad Max wel goed zou doen. Ik reken er eerlijk gezegd op dat ze al lang met deel 2 bezig zijn.
Ik heb gisteren nog eens gekeken naar de nieuwste Mad Max en wat ik ook graag zou zien in een eventuele sequel is grootschalige vehicular-combat, echte set pieces à la Uncharted of zoals in de film.

Een sequel zou ook niet ongewenst zijn want ik denk toch dat Mad Max toch aardig goed verkocht heeft, en ik denk vooral via de digitale weg.
Heb even op VGChartz gekeken en het schijnt dat de game in totaal ongeveer 1.5 miljoen over de toonbank is gegaan. Niet slecht voor een titel waar niet eens zoveel mensen naar uitkeken.
Image

Re: Mad Max

243
billie91 wrote:Heb even op VGChartz gekeken en het schijnt dat de game in totaal ongeveer 1.5 miljoen over de toonbank is gegaan. Niet slecht voor een titel waar niet eens zoveel mensen naar uitkeken.
Klinkt goed. Hij stond ook eens in de best-verkocht lijst tijdens zo'n PSN sales moment, dus dat is ook niet slecht hé :)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

244
Captain Witwicky wrote:
billie91 wrote:Heb even op VGChartz gekeken en het schijnt dat de game in totaal ongeveer 1.5 miljoen over de toonbank is gegaan. Niet slecht voor een titel waar niet eens zoveel mensen naar uitkeken.
Klinkt goed. Hij stond ook eens in de best-verkocht lijst tijdens zo'n PSN sales moment, dus dat is ook niet slecht hé :)
Dat is zeker niet slecht. Het geeft goede hoop voor de toekomst.
Image

Re: Mad Max

245
billie91 wrote:Dat is zeker niet slecht. Het geeft goede hoop voor de toekomst.
Als we zouden kijken naar de verhaallijn en waar de game zou kunnen passen tussen de films, alsook kijken naar de release van de game die "ongeveer" samenging met de film, zou het me niet verbazen dat ze bij de volgende film ook de volgende game willen releasen. Dat is natuurlijk een "big if" want ze moeten natuurlijk eerst nog een vervolg willen maken, maar dat zou zeker geen slecht moment zijn.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

246
Captain Witwicky wrote:
billie91 wrote:Dat is zeker niet slecht. Het geeft goede hoop voor de toekomst.
Als we zouden kijken naar de verhaallijn en waar de game zou kunnen passen tussen de films, alsook kijken naar de release van de game die "ongeveer" samenging met de film, zou het me niet verbazen dat ze bij de volgende film ook de volgende game willen releasen. Dat is natuurlijk een "big if" want ze moeten natuurlijk eerst nog een vervolg willen maken, maar dat zou zeker geen slecht moment zijn.
Ik denk dat je wel goed zit qua release van een eventuele deel 2. Die zou inderdaad ongeveer in dezelfde periode zijn als de eventuele toekomstige Mad Max film. Ik hoop wel dat ze de opzet doorzetten dat de game qua verhaal niet hetzelfde is als de film. Ik vond daarom Mad Max ook zo'n sterke game. Hij leunde deels op de film, maar ging wel zijn eigen weg.
Image

Re: Mad Max

247
billie91 wrote:
Captain Witwicky wrote:Ik denk dat je wel goed zit qua release van een eventuele deel 2. Die zou inderdaad ongeveer in dezelfde periode zijn als de eventuele toekomstige Mad Max film. Ik hoop wel dat ze de opzet doorzetten dat de game qua verhaal niet hetzelfde is als de film. Ik vond daarom Mad Max ook zo'n sterke game. Hij leunde deels op de film, maar ging wel zijn eigen weg.
Ik geloof dat het ook zo beter is voor de ontwikkelaars, het zal hun wel een bepaalde vrijheid gegeven hebben. Persoonlijk, zou ik het niet erg vinden moest de volgende game de verhaallijn volgen of gedeeltelijk, maar voor de beste game ervaring denk ik dat het best is om niet strikt de films te volgen.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

249
Sanity penguin wrote:Ik zit momenteel op een speelduur van zo'n 15 uur. Ik blijf het leuk vinden, al zijn sommige missies inderdaad wat repetitief.
En de game al inmiddels uitgespeeld? Wat vond je er in het algemeen van?
Image

Re: Mad Max

250
billie91 wrote:
Sanity penguin wrote:Ik zit momenteel op een speelduur van zo'n 15 uur. Ik blijf het leuk vinden, al zijn sommige missies inderdaad wat repetitief.
En de game al inmiddels uitgespeeld? Wat vond je er in het algemeen van?

Nog niet en moment neem op verlof.
Ik blijf het leuk vinden, al vind ik wel dat er precies één zone te veel is. Zeker gezien de missies altijd hetzelfde zijn.
Image

Re: Mad Max

251
Sanity penguin wrote:
billie91 wrote:
Sanity penguin wrote:Ik zit momenteel op een speelduur van zo'n 15 uur. Ik blijf het leuk vinden, al zijn sommige missies inderdaad wat repetitief.
En de game al inmiddels uitgespeeld? Wat vond je er in het algemeen van?

Nog niet en moment neem op verlof.
Ik blijf het leuk vinden, al vind ik wel dat er precies één zone te veel is. Zeker gezien de missies altijd hetzelfde zijn.
Herkenbaar, het werd op een gegeven moment wel een herhalingsoefening bij tijden.
Image