gamerke1992 wrote:Vind je dan dan de platinum meevalt als ik alle side ops al gedaan heb? Want ik geloof dat je ook nog eens alle objectives moet halen in de missies? En dan nog dieren vangen enzo.
Die dieren kunnen op zich nog wel moeilijk zijn als ge ze niet tussendoor hebt proberen vangen (ik had bijvoorbeeld altijd capture cages mee voor als ik in gebieden met zeldzame dieren kwam). Maar het is best mogelijk, al gaat ge er dan een extra inspanning voor moeten doen en veel geluk moeten hebben voor de zeldzame dieren. Het vangen van dieren levert ook best wat geld op als ge er zeldzame vindt, dus dat is tijdens het spelen wel de moeite
Het is een beetje moeilijker om alle objectives te halen, vooral qua tijd dan. Ge gaat daar wel nog eventjes aan bezig zijn omdat ge sommige objectives best apart haalt, waardoor ge een missie soms 2 of 3 keer moet spelen.
Ik zie ook dat ge nog twee verborgen trophies niet hebt. Daarover nog iets hieronder in de spoilertags:
- [+] Verborgen trophies
- Om te beginnen moet ge zo snel mogelijk een nuke aanmaken als ge de platinum zou willen halen. Dat duurt echt lang om te ontwikkelen en kost ook heel veel. Zeker omdat ge hem daarna gewoon direct moet weggooien voor de andere trophy

En ik zie ook dat ge nog niet alle foto's hebt. Probeer geregeld naar uw Mother Base terug te keren om Paz te bezoeken, dan komt er altijd een nieuwe foto. In totaal zijn er 10 dacht ik