Mini spoiler, maar ben je al voorbij die toren waar je Grim terugvindt? Daar kom je ook in een hinderlaag en komen er een tiental aan ziplines op jouw af. Denk dat ik het daar redelijk makkelijk heb gehaald. Hier vanaf minuut 13 ongeveer en ook nog daarvoor volgens mij: https://www.youtube.com/watch?v=OGRJ-EKlFfE
Ik weet nu niet meer zeker of je auto lock in de eerste game kon uitzetten, sorry... Maar ik kan me niet herinneren dat het aimen zo moeilijk ging op vijanden aan ziplines, ook niet met de boog. En switchen tussen vijanden met auto lock heb ik nooit gedaan.
Ik zou het voor je willen uitzoeken, maar kan vandaag niet op de PS3.
Re: Shadow of the tomb raider
32Ja ben dat stuk al tijd voorbij nu. Ben nu in onderzoeksbasis geraakt, maar genoeg voor vandaag. Chatterbox heb ik unlocked, dus das al goed. De enigste missable trophies zijn nog dus die zipline kills en counter kills (wat ik trouwens niet eens weet hoe je dit moet doen? Bij sommige kan ik inderdaad ontwijken met bolletje en dan krijg ik de QTE met driehoekje. Maar soms zijn ze niet dood, of lukt het gewoon niet. Dus geen idee hoeveel ik er daar van heb. Zéér weinig).
Denk dat ik ook nog 1 grot mis, de 2e in mountain village vermoedelijk.
Vroeg mij af, als het de moeite is om te fast travelen vooraleer ik de game uitspeel? Komen er dan terug meer vijanden, want das blijkbaar wel een probleem nadat je het spel hebt uitgespeeld.
Denk dat ik ook nog 1 grot mis, de 2e in mountain village vermoedelijk.
Vroeg mij af, als het de moeite is om te fast travelen vooraleer ik de game uitspeel? Komen er dan terug meer vijanden, want das blijkbaar wel een probleem nadat je het spel hebt uitgespeeld.
33Ik zou fast travel doen ja. Na het uitspelen zijn er echt heel weinig vijanden. Ik heb die 25x dodge counter zo moeten doen, op het strand, echt irritant. Op zich is het dan wel iets makkelijker omdat er maar 2 of 3 vijanden zijn. Maar kan even duren.
En of je hem verdooft of doodt hangt van timing af en de kant naar waar je ontwijkt.
En of je hem verdooft of doodt hangt van timing af en de kant naar waar je ontwijkt.
34Zal mij daar misschien best eerst mee bezighouden want ik heb al redelijk wat perks unlocked. Beetje stom dat game in het Nederlands staat want ik weet niet eens hoe die dodge counter perk noemt die je moet vermijden omdat Lara dan automatisch gaat dodgen.
35Zipline kills en former adventure zijn binnen. Die laatste heb ik gedaan bij de Oni. Enkel nog eens fast travelen voor die laatste tombe en dan zijn alle missable trophies binnen normaal. Bijna aan het einde, dan nog collectibles gaan zoeken.
36Goed bezig! Met een goede map of videoguide zijn die collectables twee keer niks. Ik heb me bij sommige dingen echt rotgezocht en op een gegeven moment gewoon een video gekeken... Zoals die dromenvangers in de bossen in het eerste gedeelte.
37Wel zal ik ook maar doen eigenlijk. Maar dat zijn de dingen die mij momenteel wat tegensteken aan trophy hunten. Met een guide moeten spelen..
Die challenges moet ik ook nog doen, geen idee hoe lastig die zijn.
Die challenges moet ik ook nog doen, geen idee hoe lastig die zijn.
38Challenges zijn eigenlijk een reeks collectibles in zelfde gebied dus niet zo moeilijk.
Hier is een playlist van powerpyx die handig is:
https://www.youtube.com/watch?v=tuZdDPK ... l=PowerPyx
Hier is een playlist van powerpyx die handig is:
https://www.youtube.com/watch?v=tuZdDPK ... l=PowerPyx
40Is de online van deze tomb raider al bespreekbaar voor PS4?
We hebben het er al wel is over gehad geloof ik, maar weet niet meer wie precies
Staat vandaag en morgen nog aan 2.99 euro in sale
Edit: Ik kan hem op minstens 2 playstation spelen en misschien zelfs 3. Al zal 3 wat lastig zijn om in mijn eentje te besturen
Edit 2: Ik bedoelde in deze post de PS4 versie van Tomb Raider 2013
We hebben het er al wel is over gehad geloof ik, maar weet niet meer wie precies
Staat vandaag en morgen nog aan 2.99 euro in sale
Edit: Ik kan hem op minstens 2 playstation spelen en misschien zelfs 3. Al zal 3 wat lastig zijn om in mijn eentje te besturen
Edit 2: Ik bedoelde in deze post de PS4 versie van Tomb Raider 2013
41Haha hmm wou deze nu niet direct nog eens opnieuw doen. Maar jij moet enkel nog de online trophies doen voor de PS4 versie dan? Of ook volledig de game dan?
Als de game nu in sale staat, moet ik best niet te lang twijfelen dan.
Als de game nu in sale staat, moet ik best niet te lang twijfelen dan.
42Ik moet nog de hele game doen. Zou vooral voor online zijn in eerste instantie. Met alle overnames waardoor dingen weg gaan bij Square Enix is de kans groot dat er binnenkort daar wat shutdowns voor komen
43Ik heb net voor de zekerheid nog even gekeken: Shadow of the tomb raider heeft geen online-only trophies. Er zijn in de DLC wel wat time/score attacks die in coop kunnen maar niet in coop moeten
44Ok ben mee nu. Dacht dat je nog over Tomb Raider 2013 sprak (Defenitive edition PS4).
Er was sprake over Rise over the Tomb Raider dacht ik.
45Voor het online gedeelte een keer doen had ik het over Tomb Raider 2013 op PS4 die vandaag laatste dag voor 2,99 euro staat.NTGSruler wrote: 14 Sep 2022 05:21 Ok ben mee nu. Dacht dat je nog over Tomb Raider 2013 sprak (Defenitive edition PS4).
Rise of the tomb raider heb ik zelf al klaar, toen met paveman gedaan.
En Shadow of the tomb raider heeft dus geen (verplichte) online.