Re: GTA VI

31
Mr.Wolf wrote: 07 Dec 2023 09:27
NTGSruler wrote: 06 Dec 2023 12:54 In het artikel in Het Nieuwsblad over GTA VI beweren ze dat de game reeds sinds 2014 in ontwikkeling zou zijn. De game zou ook 150 euro gaan kosten... Mhmmm
Ik dacht dat de CEO van Take Two dit gezegd had omdat je de prijs moet laten overeenkomen met het aantal uur dat je erin zou stoppen. Er is zelfs sprake geweest van een betaal-per-uur-model. Ik denk eerder dat ze op release gewoon de volle pot van 80 euro gaan vragen, ook op andere sites zoals bol die vaker de prijs toch met 10 euro nog drukken.
Inderdaad. Nu je het zegt. Had het ook ergens gelezen maar wist niet meer van waar precies.
Er zal wel een GTA VI editie komen voor 100 euro ofzo. En eerlijk gezegd, op basis van de eerste trailer zou ik het met plezier betalen!
Image

34
NTGSruler wrote: 18 Dec 2023 17:26 Soms denk ik dat ik serieus achter kom, maar nope. Kan altijd erger :lol:
Ach, ik ben ondertussen bezig met Ratchet and Clank 3 op PS3.
Elke keer de trilogy opstart krijg ik een afbeelding van '10 year anniversary' in beeld en dan denk ik: 'jaaaa, het is ondertussen al 20 jaar' :shhhh:
Image

35
:lol: :lol:

We zitten allemaal in dezelfde schuit: we kunnen niet meer mee met alle games tegenwoordig!

En te bedenken dat ik ten tijde van PS2 elke nieuwe game die ik kocht volledig uitspeelde! Good times! :silly:
Image

41
Laatste post hier van 2025 al..

Ik denk dat we de komende dagen, weken nieuws mogen verwachten.
Ik weet niet als iedereen hier deze game zo volgt maar 21 mei is de "investerings vergadering" gepland van Rockstar. Typisch is dat een moment om investeerders en aandeelhouders de cijfers voor te leggen en wat te verwachten voor het volgende fiscaal jaar.

De verwachting is dan ook dat we ergens vóór die meeting Trailer 3 krijgen met eventueel de mogelijkheid om de game te gaan preorderen.
De CEO van Rockstar heeft onlangs een hint gegeven dat GTA VI nog altijd voorzien is uit te komen 19 november. Hij was ergens in een panel te gast en daar zei hij dat hij verwacht dat er véél mensen zich ziek gaan melden op het werk de 19e november.
Verder is de verwachting dat de prijs rond de 80 euro zal draaien (misschien de base versie ?).

Ik moet eerlijk bekennen dat mijn hype voor de game wat weg was. Maar die zou wel eens héél snel kunnen terug komen. Ik ben vooral benieuwd hoe ze GTA online gaan brengen. Ik hoop niet dat ze de RDR2 toer opgaan en je ze bijna verplichten om ingame aankopen te doen om verder te geraken in de game.
Image

42
Vond je dat je in RDR2 een soort van verplicht werd om ingame aankopen te doen om verder te raken dan? Het is alweer een tijdje geleden dat we die online hebben gedaan, maar staat me toch weinig van bij.
GTA zelf vind ik totaal niet interessant, juist om die Online. Als ze Online een aparte trophylijst/game zouden maken zou ik het nog overwegen, maar ook daar: de game spreekt me niet genoeg aan om daar ècht geïnteresseerd voor te zijn.
Image

43
Wel staat mij bij dat je iets van goud nodig had om bepaalde activeiten te kunnen starten? Iets wat héél zelden werd verdiend of gegeven in de game, maar je kon het wel makkelijk kopen met echt geld.

Wel ik kijk ook vooral uit naar de singleplayer voor de game, maar het online gedeelte is nu éénmaal hetgene wat Rockstar miljoenen (misschien biljoen) euro's mee verdiend. Ik kijk soms naar video's op Youtube van mensen die GTA Online spelen voor de heists om geld en andere zaken te verdienen en de mogelijkheden/heists zijn gewoon zalig. Al die missies die te doen zijn. Niet normaal. Als de game ooit uitkomt ben ik wel benieuwd naar het online luik en ik zal het zeker spelen. Ongetwijfeld zullen er trophies aan vast hangen. Alleen hoop ik dus dat alles in het online gedeelte te verdienen valt met gewoon spelen.

Ze hebben in GTA V alles super duur gemaakt, om dus shark cards aan de man te brengen, en laat dat net hetgene zijn wat een enorme uitdaging zal zijn voor Rockstar om alles in balans te houden daar.
Image

44
Dat goud was in de multiplayer, niet singleplayer. En het beetje dat je nodig had om de collector role te kopen zodat je collectibles kon zoeken (snelste manier voor xp) was ook niet superveel. Alleen was het een beetje raar dat als je de missies deed die dat geven, dat je die zo lang mogelijk moest rekken in de tijd omdat je meer goud kreeg als je er lang over deed :silly:
Volgens mij was er in de periode dat ik het deed, ook nog iets waardoor die missies meer goud gaven. En op andere momenten waren er andere dingen die meer goud gaven.
Voor zover ik me herinner heb ik een paar uur in een paar dagen erover gedaan om dat goud bijeen te rapen en dan 5-7 dagen (1 weekend alleszins) van effectief verzamelen voor xp.

Ik herinner mij dat ik ook nog iets van tickets gratis had gekregen die dan 50% korting gaven op een aankoop bij de collector voor die spullen die je nodig had (schop, lamp). Wel even goed opletten dat je die gebruikte bij het duurste item, maar dat was gewoon met dollars te betalen geloof ik en die had ik wel tegen dat ik de andere online trophies en dat goud had gedaan.

GTA ben ik wel benieuwd naar, maar tegelijk blijft nog altijd die zure smaak van GTA online achter :?
Image