Re: GTA V

31
gamerke1992 wrote:Vinden jullie ondertussen dat het een meerwaarde is om GTA V ook eens op de ps4 te spelen, als je de PS3 versie al hebt gehad? Rekening houdend met een goedkopere tweedehands prijs.
Ik speel m nog altijd op PS3 :p
Rank 93, nog zeker 7 ranks te gaan!

Re: GTA V

33
gamerke1992 wrote:Ik heb de game ondertussen gekocht :) Er zijn duidelijk betere graphics. Maar die first person view is toch niet echt handig, ik vind dat alleen leuk voor als je gewoon wat rond wandelt.
Ik vind die first person mode best handig, behalve bij het rijden, dan doe ik toch liever third person.

Ik heb gtaV laatst op mijn laptop gekocht, maar mijn laptop kan hem nauwelijks aan :( maar ja, ik ben van plan om voor mijn verjaardag een PC te bouwen, maar dat duurt nog even :(
Image

Re: GTA V

34
minermb wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb de game ondertussen gekocht :) Er zijn duidelijk betere graphics. Maar die first person view is toch niet echt handig, ik vind dat alleen leuk voor als je gewoon wat rond wandelt.
Ik vind die first person mode best handig, behalve bij het rijden, dan doe ik toch liever third person.

Ik heb gtaV laatst op mijn laptop gekocht, maar mijn laptop kan hem nauwelijks aan :( maar ja, ik ben van plan om voor mijn verjaardag een PC te bouwen, maar dat duurt nog even :(
Ik vind het richten niet nauwkeurig genoeg, waardoor ik hele tijd naast de vijanden schiet. In thirth persoon richt je vanzelf en is dat dus een groot verschil :p

Omdat ik de game al eens heb uitgespeeld op de ps3, ben ik direct met de online begonnen :) Hebben jullie tips wat leuk en interessant is? (buiten de heists natuurlijk, die ga ik deze avond testen :d )
Image

Re: GTA V

36
gamerke1992 wrote:Ik vind nergens mensen voor een Job. Ik heb aangeduid dat ze mij eerder welke Job mochten geven en ik heb het afgezet na 12 minuten.
De meeste jobs kun je alleen ook spelen en zijn niet zo moeilijk.
Als je heists bedoelt, die heb ik eigenlijk nog niet gespeeld, maar voor zover ik weet speel je die beter met bekenden.
Image

Re: GTA V

37
M-power wrote:
gamerke1992 wrote:Ik vind nergens mensen voor een Job. Ik heb aangeduid dat ze mij eerder welke Job mochten geven en ik heb het afgezet na 12 minuten.
De meeste jobs kun je alleen ook spelen en zijn niet zo moeilijk.
Als je heists bedoelt, die heb ik eigenlijk nog niet gespeeld, maar voor zover ik weet speel je die beter met bekenden.
Ik had die 'quick find' functie gebruikt via die GSM. Ook voor races, deathmatch en al die andere dingen vind ik nooit mensen. Als ik dan op start klik, staat er dat er te weinig mensen in de lobby zitten.

Nu was er een missie vrijgekomen dat ik een 'dirty cop' moest uitschakelen ofzo en ook daar had ik andere mensen nodig.

Voorlopig ben ik wat met de singleplayer bezig, die blijft ook nog altijd leuk voor een tweede keer.
Image

Re: GTA V

38
gamerke1992 wrote:
M-power wrote:
gamerke1992 wrote:Ik vind nergens mensen voor een Job. Ik heb aangeduid dat ze mij eerder welke Job mochten geven en ik heb het afgezet na 12 minuten.
De meeste jobs kun je alleen ook spelen en zijn niet zo moeilijk.
Als je heists bedoelt, die heb ik eigenlijk nog niet gespeeld, maar voor zover ik weet speel je die beter met bekenden.
Ik had die 'quick find' functie gebruikt via die GSM. Ook voor races, deathmatch en al die andere dingen vind ik nooit mensen. Als ik dan op start klik, staat er dat er te weinig mensen in de lobby zitten.

Nu was er een missie vrijgekomen dat ik een 'dirty cop' moest uitschakelen ofzo en ook daar had ik andere mensen nodig.

Voorlopig ben ik wat met de singleplayer bezig, die blijft ook nog altijd leuk voor een tweede keer.
Die quick find heb ik eigenlijk nog niet gebruikt op ps4, aangezien ik weet wat voor idioten er soms spelen. Online op ps4 enkel nog maar custom playlists gespeeld.
Met singleplayer was ik ook begonnen, maar nu ergens halverwege is de goesting om verder te spelen wat over, aangezien ik het ook al op ps3 had gespeeld.
Image

Re: GTA V

40
gamerke1992 wrote:Ik begin de smaak van het Online gedeelte te pakken te krijgen :p
Als ge eens met volk wil spelen, laat maar weten ;)
Zeker als je de Heists eens wil spelen, die wil ik nog wel eens uitspelen.
PSN tichke
Image

Re: GTA V

41
tichke wrote:
gamerke1992 wrote:Ik begin de smaak van het Online gedeelte te pakken te krijgen :p
Als ge eens met volk wil spelen, laat maar weten ;)
Zeker als je de Heists eens wil spelen, die wil ik nog wel eens uitspelen.
Als je tussen 11 uur 'savonds en 2 uur 'snachts speelt wil ik dat zeker eens doen :p In de dag studeer ik en in de vroege avond wil mijn vriendin alle aandacht haha ;)

Ik zal wel eerst nog wat moeten levelen, want ben momenteel nog maar rank 11. Ik heb ondertussen een garage gekocht, auto wat geüpgrade en dan een SMG en een assault rifle met scope gekocht.
Image

Re: GTA V

43
tichke wrote:Ben level 163 en heb alle wapens :p
In de week speel ik nooit zo laat (tenzij ik verlof heb) dus misschien eens in het weekend.
Aangezien we pas binnenkort samenwonen, zit ik elk weekend bij mijn vriendin en dus neem mijn ps4 niet mee :p

Nu zit ik met een nieuw probleem. Mijn lobby is altijd leeg...

Edit: problem solved. Blijkbaar kan GTA niet overweg met de rest mode van de ps4
Image

Re: GTA V

44
Nog iets van een 10.000 dollar verdienen en dan koop ik mij een luxe-appartement van 250.000 dollar :D Ik heb twee keer een heist geprobeerd en het was geen succes... De eerste keer had ik direct een transportbus gestolen en ging alles kei vlot, tot ik de bus moest vernietigen. Dat vernietigen was een probleem, want ik had nog geen granaten of bazooka :dizzy: Daardoor was iedereen lastig op mij, maar ik had praktisch al mijn wapens er op leeggeschoten en geprobeerd om de benzinetank te raken.
Image

Re: GTA V

45
Zijn er mensen die eventueel geïnteresseerd zijn om deze nog eens op PS5 te spelen?
Ik ben samen met Kolm al de heists aan het doen en ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel zėėr leuk vindt. Het is wel de PS3 versie, dus inclusief laadtijden. Guess we are old school. :lol:

Er is een nieuw eiland geteased voor de PS5 versie van Gta V. Alleen al voor die vlotte tot geen laadtijden op de PS5 lijkt mij dit fantastisch. Rockstar zou een grote update doen voor de game PS5 gewijs.
Alleen... die online hè. Hmm
Image
cron