En die past tenminste bij mijn psx collectie
Re: Rise of the Tomb Raider
31Die zou ik wel nog cool vinden 

Zo erg lijkt het doosje me nu ook weer niet te zijn hoorShAmPi wrote:Ik denk zelfs eerder dat dit mijn eerste game zal zijn die ik zal verkopen wanneer uitgespeeld.
Ik hoef zo'n doosje niet. Dat past niet bij de rest.
NopeCaptain Witwicky wrote:Zo erg lijkt het doosje me nu ook weer niet te zijn hoorShAmPi wrote:Ik denk zelfs eerder dat dit mijn eerste game zal zijn die ik zal verkopen wanneer uitgespeeld.
Ik hoef zo'n doosje niet. Dat past niet bij de rest.
Voor een doosje een game verkopen lijkt me nogal wat veel, maar als je dat wilt doen, ik ga je niet tegenhoudenKoop je het dan digitaal?

Ooeee...dat doet mijn verzamelaarshartje een beetje pijnShAmPi wrote:Nope
Ik hou enkel mijn games bij omdat ik die mooi vin passen in mijn kast
Dees broldoosje past er niet bij en dus mag die weg.
Zo heb ik soms steelcases ed waar ik niets met ben en dus ook gewoon in de vuilbak smijt.
Disc ook.Captain Witwicky wrote:Ooeee...dat doet mijn verzamelaarshartje een beetje pijnShAmPi wrote:Nope
Zo heb ik soms steelcases ed waar ik niets met ben en dus ook gewoon in de vuilbak smijt.![]()
Als ik weet dat sommigen benen zouden breken om steelcases te bemachtigen![]()
Maar wacht, ik lees dat je het doosje weg doet, dus niet de disc dan?

Serieus? Als ge ze elke keer gehouden had, had ge er nu genoeg om aparte rij van te maken waarschijnlijk.ShAmPi wrote: Nope
Zo heb ik soms steelcases ed waar ik niets met ben en dus ook gewoon in de vuilbak smijt.
Maar ik had er minder kunnen zetten op 1 rijTjeefkeuh wrote:Serieus? Als ge ze elke keer gehouden had, had ge er nu genoeg om aparte rij van te maken waarschijnlijk.ShAmPi wrote: Nope

Ik weet niet of het ooit in een normaal doosje zal komen...keep those fingers crossedShAmPi wrote:Disc ook.
Zal het wel kopen wanneer het eens in normaal doosje zit.
ALS tenminste
En ik weet nog ni zeker of ik het wel ga verkopen he
Heb je een nieuwe skin genomen?Elexus wrote:Ik ben ook met deze game begonnen. Ik vind wel dat Lara precies zo anders lijkt dan in de vorige Tomb Raider. Ligt aan mij zeker?

Haha nee het is niet dat. xDCaptain Witwicky wrote:Heb je een nieuwe skin genomen?Elexus wrote:Ik ben ook met deze game begonnen. Ik vind wel dat Lara precies zo anders lijkt dan in de vorige Tomb Raider. Ligt aan mij zeker?
Dan...ja, dan ziet ze er anders uit
Even serieus danElexus wrote:Haha nee het is niet dat. xD
Misschien is het gewoon door de grafische upgrade dat ze er wat anders uit ziet (vooral in haar gelaatstrekken).