Re: Tearaway Unfolded

31
met0t0 wrote:Als ik naar de trophylijst kijk, lijkt er wel zoiets te zijn, alleen is het niet duidelijk hoe moeilijk het precies is. Nu al heeft meer dan 5% de platinum, dus ik denk niet dat het zo onmogelijk is :)
Onmogelijk zal het zeker niet zijn, maar echt makkelijk lijkt het me niet :p Vooral het frustratie-niveau zou wel eens de lucht in kunnen schieten :bomb: :D
Image

Re: Tearaway Unfolded

32
Kolm wrote:
met0t0 wrote:Als ik naar de trophylijst kijk, lijkt er wel zoiets te zijn, alleen is het niet duidelijk hoe moeilijk het precies is. Nu al heeft meer dan 5% de platinum, dus ik denk niet dat het zo onmogelijk is :)
Onmogelijk zal het zeker niet zijn, maar echt makkelijk lijkt het me niet :p Vooral het frustratie-niveau zou wel eens de lucht in kunnen schieten :bomb: :D
Is het niet gewoon tot het einde van het level??
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Tearaway Unfolded

33
Ja, ik bedoelde ook het einde van het level. En met de vorige game in gedachten lijkt me dat soms best moeilijk. 1 verkeerd sprongetje en je bent dood waardoor die gopher je plots niet meer volgt. En vijanden konden ook wel een lastig zijn, zeker als ze met een groter groepje zijn.
Ik ga de game waarschijnlijk niet onmiddellijk starten omdat ik eerst wat andere dingen wil afwerken.
Image

Re: Tearaway Unfolded

35
Op de vita kwam ik er vrij snel door, maar misschien kwam dat wel meer omdat het allemaal vrij korte levels zijn. Dan heb ik al snel de neiging van 'snel nog een level doen', beetje zoals bij LBP ook het geval was. En ook de drang tot completion zal wel meegespeeld hebben :lol:
Op PS4 heb ik hem nog niet gespeeld.
Image

Re: Tearaway Unfolded

36
NTGSruler wrote:Ben deze game destijds begonnen en ik ben ermee gestopt. Zou terug moeten herbeginnen maar de game kon mij maar weinig boeien.. mss voor de platinum.. en mijn completion..
zonde hij is best goed, op vita dan, ik heb zoals Kolm ook nog niet de ps4 versie gespeeld...

Re: Tearaway Unfolded

37
Gamefreak wrote:
NTGSruler wrote:Ben deze game destijds begonnen en ik ben ermee gestopt. Zou terug moeten herbeginnen maar de game kon mij maar weinig boeien.. mss voor de platinum.. en mijn completion..
zonde hij is best goed, op vita dan, ik heb zoals Kolm ook nog niet de ps4 versie gespeeld...
Ik zal dan na Uncharted 3 terug beginnen met deze. :)
Image

Re: Tearaway Unfolded

39
Kolm wrote:Hij zou ook niet al te lang zijn, net zoals op de vita... Dus als hij toch te saai is, dan moet je maar kort doorbijten :p
Probleem was dat ik eigenlijk al aan het doorbijten was.
Het begin van de game kon mij nog bekoren maar dan werd het snel repetitief. Puppeteer destijds was ik ook begonnen en had net hetzelfde gevoel. Ik denk dat ik op het einde van de game wel voldaan zo zijn en het mij wel zou bekoren. Grote probleem om te herbeginnen zijn de controls...
Image

Re: Tearaway Unfolded

40
Oeps... Kan mij niet herinneren dat de controls van Tearaway toen zo complex waren? Was het wel meer dan springen en af en toe wat verslepen/tikken op je voorste of achterste touchpad. Maar op PS4 is dat misschien lastig. Ik had gisteren wel een gelijkaardig moment bij Watch Dogs 2, was eindelijk aan DLC begonnen en was echt aan het knoeien in eerste instantie. Gelukkig staat het control scheme in de opties :p
Image

Re: Tearaway Unfolded

41
Er leek ook wel veel kritiek te zijn op de controls bij de Vita-versie hoor, dat het niet snel genoeg reageerde. Ik denk dat die kritiek bij de PS4-versie gebleven is.
Ik heb destijds deze game op de release gekocht voor de collector's edition, maar ik heb de game ook nog niet opgestart. Ik ga er ook nog een tijdje mee wachten, dan is de ervaring terug iets nieuwer :)

Re: Tearaway Unfolded

42
Kolm wrote:Oeps... Kan mij niet herinneren dat de controls van Tearaway toen zo complex waren? Was het wel meer dan springen en af en toe wat verslepen/tikken op je voorste of achterste touchpad. Maar op PS4 is dat misschien lastig. Ik had gisteren wel een gelijkaardig moment bij Watch Dogs 2, was eindelijk aan DLC begonnen en was echt aan het knoeien in eerste instantie. Gelukkig staat het control scheme in de opties :p
Vooral de specifieke acties zoals vliegen, rollen enzo dacht ik.. kan ook verkeerd zijn. En kan mij nu niet meer herinneren dat de touchpad van PS4 controller gebruikt wordt. Maar kan het helemaal verkeerd voor hebben.
Image

Re: Tearaway Unfolded

43
Ik kan mij niet voorstellen dat iemand die misplaced gopher missions leuk vond. Keer op keer als het verkeerd loopt mag je een level herstarten of volledig backtracken. Ik heb nu een bepaald level al meer dan 10 keer opnieuw begonnen juist voor dat. Ik moet dus een volledig level opnieuw doorlopen vooraleer ik de challenges terug kan activeren. Echt enorm irritant. Deze waren er in de Vita versie van Tearaway niet in en hebben ze speciaal voor de ps4 versie gemaakt.. :q: :q: ( waar is de rolleyes emoticon als je ze nodig hebt?)
Deze game kost mij enorm veel tijd eigenlijk.
Image

Re: Tearaway Unfolded

45
Kolm wrote:Ik heb ook al gelezen dat die gopher dingen vervelend waren, wist niet dat het zo erg was...

Mogelijke alternatieven: :silly: :wut: :x_x:
Ik persoonlijk heb er waarschijnlijk héél veel moeite mee :lol: Het zal wel lukken. Ze hadden het wel kunnen oplossen door een checkpoint te maken.
Image
cron