Page 3 of 4
Re: Tearaway Unfolded
Posted: 29 Sep 2015 19:09
by Kolm
met0t0 wrote:Als ik naar de trophylijst kijk, lijkt er wel zoiets te zijn, alleen is het niet duidelijk hoe moeilijk het precies is. Nu al heeft meer dan 5% de platinum, dus ik denk niet dat het zo onmogelijk is
Onmogelijk zal het zeker niet zijn, maar echt makkelijk lijkt het me niet
Vooral het frustratie-niveau zou wel eens de lucht in kunnen schieten
Re: Tearaway Unfolded
Posted: 29 Sep 2015 20:25
by dividedx11
Kolm wrote:met0t0 wrote:Als ik naar de trophylijst kijk, lijkt er wel zoiets te zijn, alleen is het niet duidelijk hoe moeilijk het precies is. Nu al heeft meer dan 5% de platinum, dus ik denk niet dat het zo onmogelijk is
Onmogelijk zal het zeker niet zijn, maar echt makkelijk lijkt het me niet
Vooral het frustratie-niveau zou wel eens de lucht in kunnen schieten
Is het niet gewoon tot het einde van het level??
Re: Tearaway Unfolded
Posted: 29 Sep 2015 22:18
by Kolm
Ja, ik bedoelde ook het einde van het level. En met de vorige game in gedachten lijkt me dat soms best moeilijk. 1 verkeerd sprongetje en je bent dood waardoor die gopher je plots niet meer volgt. En vijanden konden ook wel een lastig zijn, zeker als ze met een groter groepje zijn.
Ik ga de game waarschijnlijk niet onmiddellijk starten omdat ik eerst wat andere dingen wil afwerken.
Re: Tearaway Unfolded
Posted: 12 Jul 2017 20:24
by NTGSruler
Ben deze game destijds begonnen en ik ben ermee gestopt. Zou terug moeten herbeginnen maar de game kon mij maar weinig boeien.. mss voor de platinum.. en mijn completion..
Re: Tearaway Unfolded
Posted: 12 Jul 2017 22:31
by Kolm
Op de vita kwam ik er vrij snel door, maar misschien kwam dat wel meer omdat het allemaal vrij korte levels zijn. Dan heb ik al snel de neiging van 'snel nog een level doen', beetje zoals bij LBP ook het geval was. En ook de drang tot completion zal wel meegespeeld hebben
Op PS4 heb ik hem nog niet gespeeld.
Re: Tearaway Unfolded
Posted: 14 Jul 2017 02:06
by Gamefreak
NTGSruler wrote:Ben deze game destijds begonnen en ik ben ermee gestopt. Zou terug moeten herbeginnen maar de game kon mij maar weinig boeien.. mss voor de platinum.. en mijn completion..
zonde hij is best goed, op vita dan, ik heb zoals Kolm ook nog niet de ps4 versie gespeeld...
Re: Tearaway Unfolded
Posted: 14 Jul 2017 05:56
by NTGSruler
Gamefreak wrote:NTGSruler wrote:Ben deze game destijds begonnen en ik ben ermee gestopt. Zou terug moeten herbeginnen maar de game kon mij maar weinig boeien.. mss voor de platinum.. en mijn completion..
zonde hij is best goed, op vita dan, ik heb zoals Kolm ook nog niet de ps4 versie gespeeld...
Ik zal dan na Uncharted 3 terug beginnen met deze.
Re: Tearaway Unfolded
Posted: 15 Jul 2017 00:34
by Kolm
Hij zou ook niet al te lang zijn, net zoals op de vita... Dus als hij toch te saai is, dan moet je maar kort doorbijten
Re: Tearaway Unfolded
Posted: 15 Jul 2017 12:38
by NTGSruler
Kolm wrote:Hij zou ook niet al te lang zijn, net zoals op de vita... Dus als hij toch te saai is, dan moet je maar kort doorbijten
Probleem was dat ik eigenlijk al aan het doorbijten was.
Het begin van de game kon mij nog bekoren maar dan werd het snel repetitief. Puppeteer destijds was ik ook begonnen en had net hetzelfde gevoel. Ik denk dat ik op het einde van de game wel voldaan zo zijn en het mij wel zou bekoren. Grote probleem om te herbeginnen zijn de controls...
Re: Tearaway Unfolded
Posted: 17 Jul 2017 12:18
by Kolm
Oeps... Kan mij niet herinneren dat de controls van Tearaway toen zo complex waren? Was het wel meer dan springen en af en toe wat verslepen/tikken op je voorste of achterste touchpad. Maar op PS4 is dat misschien lastig. Ik had gisteren wel een gelijkaardig moment bij Watch Dogs 2, was eindelijk aan DLC begonnen en was echt aan het knoeien in eerste instantie. Gelukkig staat het control scheme in de opties
Re: Tearaway Unfolded
Posted: 17 Jul 2017 12:37
by met0t0
Er leek ook wel veel kritiek te zijn op de controls bij de Vita-versie hoor, dat het niet snel genoeg reageerde. Ik denk dat die kritiek bij de PS4-versie gebleven is.
Ik heb destijds deze game op de release gekocht voor de collector's edition, maar ik heb de game ook nog niet opgestart. Ik ga er ook nog een tijdje mee wachten, dan is de ervaring terug iets nieuwer
Re: Tearaway Unfolded
Posted: 17 Jul 2017 17:10
by NTGSruler
Kolm wrote:Oeps... Kan mij niet herinneren dat de controls van Tearaway toen zo complex waren? Was het wel meer dan springen en af en toe wat verslepen/tikken op je voorste of achterste touchpad. Maar op PS4 is dat misschien lastig. Ik had gisteren wel een gelijkaardig moment bij Watch Dogs 2, was eindelijk aan DLC begonnen en was echt aan het knoeien in eerste instantie. Gelukkig staat het control scheme in de opties
Vooral de specifieke acties zoals vliegen, rollen enzo dacht ik.. kan ook verkeerd zijn. En kan mij nu niet meer herinneren dat de touchpad van PS4 controller gebruikt wordt. Maar kan het helemaal verkeerd voor hebben.
Re: Tearaway Unfolded
Posted: 04 Sep 2017 22:32
by NTGSruler
Ik kan mij niet voorstellen dat iemand die misplaced gopher missions leuk vond. Keer op keer als het verkeerd loopt mag je een level herstarten of volledig backtracken. Ik heb nu een bepaald level al meer dan 10 keer opnieuw begonnen juist voor dat. Ik moet dus een volledig level opnieuw doorlopen vooraleer ik de challenges terug kan activeren. Echt enorm irritant. Deze waren er in de Vita versie van Tearaway niet in en hebben ze speciaal voor de ps4 versie gemaakt..
( waar is de rolleyes emoticon als je ze nodig hebt?)
Deze game kost mij enorm veel tijd eigenlijk.
Re: Tearaway Unfolded
Posted: 04 Sep 2017 23:11
by Kolm
Ik heb ook al gelezen dat die gopher dingen vervelend waren, wist niet dat het zo erg was...
Mogelijke alternatieven:
Re: Tearaway Unfolded
Posted: 05 Sep 2017 08:44
by NTGSruler
Kolm wrote:Ik heb ook al gelezen dat die gopher dingen vervelend waren, wist niet dat het zo erg was...
Mogelijke alternatieven:
Ik persoonlijk heb er waarschijnlijk héél veel moeite mee
Het zal wel lukken. Ze hadden het wel kunnen oplossen door een checkpoint te maken.