Metal Gear Solid was inderdaad al behoorlijk ingewikkeld geworden met zoveel games in verschillende tijdperiodes
Ik verwacht wel even veel mysterie in Death Stranding en verwacht zeker niet dat er op het einde van de game een verklaring is voor alles
Re: Death Stranding
33En ook hier zullen we weer heel wat stevige boss fights tegenkomen, interessante gameplaybeelden
In deze trailer is duidelijk dat het toch niet altijd even minimalistisch zal zijn en er ook klassiekere gevechten/stukken met veel schietwerk in zitten.
In deze trailer is duidelijk dat het toch niet altijd even minimalistisch zal zijn en er ook klassiekere gevechten/stukken met veel schietwerk in zitten.
35Zo moet een trailer zijn
Altijd die korte trailers van maar 2 minuten, pff...
36met0t0 wrote:Zo moet een trailer zijn
39Kom ik misschien nog wel bouwwerken van jou tegen in de gamefsterchele23 wrote:Jup ik ga die halen
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
40Dees keer kan ik ook niet gefrustreerd zijn door medespelers die niet meewerken jouw bericht van division kwam beetje in het oog van de storm xd nog mijn excuses als het een beetje te kortaf was.Marty wrote:Kom ik misschien nog wel bouwwerken van jou tegen in de gamefsterchele23 wrote:Jup ik ga die halen
42Als ik gefrustreerd ben dan kan ik geen AN spreken of typenMarty wrote:Oh met Breakpoint bedoel je, vond het niet kortaf maar wel heel belgs
43Toevallig al mensen die hem te pakken hebben gekregen?
De reviews zijn algemeen wel goed, ik ben benieuwd om hem zelf te spelen (wanneer dat ook zou zijn).
De reviews zijn algemeen wel goed, ik ben benieuwd om hem zelf te spelen (wanneer dat ook zou zijn).
45Kon mezelf niet echt inhouden, en heb hem toch maar gekocht. Heel bizar spel momenteel, maar de omgevingen zien er prachtig uit! Heb nog maar een heel klein beetje gameplay gehad. De rest zijn allemaal cutscenes.