Re: Red Dead Redemption 2

31
Niet toevallig dus dat Red Dead Revolver net beschikbaar is in de store als PS4 remaster... :p
Jammer dat ze het voor Red Dead Redemption niet lijken te gaan doen al denk ik niet dat ik die opnieuw zou kopen, indertijd al veel tijd ingestoken! :D
Image

Re: Red Dead Redemption 2

35
Colossus wrote:
Gamefreak wrote:ik moet de eerste nog spelen... snel werk van maken dus !!
Relax relax :hug: je heb nog een jaar voordat de nieuwe komt, Red Dead speel je in ongeveer 20 uur uit dus je heb nog 8.740 uur om hieraan te beginnen :D
tijd genoeg dus om hem af te haspelen :idea:

Re: Red Dead Redemption 2

38
Spelen die handel! Als je nog een ps3 hebt liggen natuurlijk. Red Dead Redemption is een van mij' favoriete ps3 games. Rockstar heeft perfect de zalige gameplay van de GTA reeks kunnen omzetten naar een western sfeer.

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Image

Re: Red Dead Redemption 2

39
Kom er ineens achter dat ik hem al een tijdje terug verkocht heb (RDR)
Maar net zoals vele heb ik ineens zin om te spelen, al is het maar om doelloos rond te lopen en te jagen op zeldzame dieren.

Gelukkig heb ook ik nog een heel jaar om deze eventueel te herkopen :gift:
Image

Re: Red Dead Redemption 2

42
Wat ik me kan herinneren van de game is dat ik hem wel goed vond.

Maar...:

- de personages waren echt mega overdreven
- veel doelloos rijden van A naar B wat op een gegeven moment echt ging vervelen want de wereld was echt leeg, dus ik vond de game ook vaak saai

Maar het jagen was vet, omgeving was echt gewoon mooi ondanks zo leeg en saai, en het schieten gewoon gaaf en kers op de taart, boerderij spelen met koeien in de stal drijven waren echt de beste missies allertijde :smug:
Image

Re: Red Dead Redemption 2

43
Colossus wrote:Wat ik me kan herinneren van de game is dat ik hem wel goed vond.

Maar...:

- de personages waren echt mega overdreven
- veel doelloos rijden van A naar B wat op een gegeven moment echt ging vervelen want de wereld was echt leeg, dus ik vond de game ook vaak saai

Maar het jagen was vet, omgeving was echt gewoon mooi ondanks zo leeg en saai, en het schieten gewoon gaaf en kers op de taart, boerderij spelen met koeien in de stal drijven waren echt de beste missies allertijde :smug:
Dat gevoel overheerst ook echt bij mij, ook al vond ik het best een goed verhaal.
Image
cron