Mission tasks en side ops zijn goed te doen eens je die suit hebt waarmee je onzichtbaar kan zijn, de variant die op batterijen werkt.
Je kan dan bij veel dingen gewoon naar het doel sprinten terwijl je onzichtbaar bent, zolang je niet tegen vijanden loopt.
Side opsen met tanks vernietigen => gewoon fulton gebruiken ipv RPG en dan kan je het vaak sneaky doen.
Algemeen is het soms sneller om een tank tot stilstand te brengen (het enige waar dat paard goed voor was

) om hem dan snel met de fulton weg te werken. Plus... je hebt tanks voor een paar van die laatste key dispatch missions
Voor de S-rank waren er maar 2 missies waar powerpyx niet werkte, de 2 varianten van de missie waar je heel veel tanks etc hebt rondrijden en je minstens 1 moet kapot doen. De timing is anders geworden na een patch. Voor S-rank: Zelfde begin als powerpyx maar na eerste tank gewoon naar boven rennen en dan sigaar gebruiken om tijd voorbij te laten gaan. Herlaad die ene kogel van je pistol niet! En let op dat tanks beetje uit de buurt zijn als je heli roept.
Voor alle mission tasks in die mission moet je dan ook rondlopen (onzichtbaar zijn helpt, maar als je op je paard zit werkt het niet zo goed) naar elke tank ipv op 1 plek te blijven.
Voor dieren: Die schildpad kwam bij mij niet daar in die bosjes/water ding van de guides. Ik heb hem een vallei naar rechts (op de map gezien) gehaald. Is de vallei waar je langs die skulls met snipers naar boven moet richting bos en daarna huis waar een kerel in de kelder zit. Ik geloof het bovenste extraction point en dan recht naar water lopen en vallen daar neerzetten. Vergeet niet je vallen alsvast volledig te upgraden!