Re: GTA V

47
Ik kan me weinig voorstelling maken bij de online mode. Zonder laadtijden en met mensen van dit forum spelen klinkt ergens wel aanlokkelijk. Vanwege de online en een niet al te grote liefde voor GTA (leuk, maar niet zoals dat voor veel mensen geldt) heb ik deel V de vorige 3.458.245 edities niet gespeeld.
Image

Re: GTA V

50
Vereiste 1: Ik heb alle PS4 online trophies van GTAV inclusief de doomsday heists
Vereiste 2: Alle online trophies poppen automatisch op PS5 als je ze al had op PS4.
Vereiste 3: Niet nog eens van die doomsday heist-achtige challenge trophies toevoegen, het moet leuk blijven en ik weet nu al dat ik die doomsday heists niet leuk gaan zijn.

GTAV online is alleen leuk met vrienden als die vrienden dan ook nog allemaal met de neus dezelfde kant opstaan als het gaat over wat het doel is en niet gewoon altijd alles van missies verkloten... Tuurlijk, een ongewilde fuck up kan gebeuren, maar als je expres altijd de auto's van je vrienden opblaast dan is de lol er snel af.
Image

Re: GTA V

54
Ik denk dat we de eerste 2 heists nog wel gaan doen met zijn allen zodat iedereen deze heeft. Daarna misschien nog wat dingetjes waar er 4 voor nodig zijn maar ik heb geen idee in hoeverre iedereen met de money grind nog wil helpen.

Overigens heb je geen 8 miljoen nodig maar iets van 3-4 miljoen omdat je die auto's telkens weer kan verkopen. De verkoopprijs in de PSNP guide is wel die van de PS4 en die is ietsje hoger dan op PS3.
Image

Re: GTA V

55
Ik heb de game nog niet gestart, niet op PS3 en niet op PS4. Heb wel de disc-versie liggen voor PS4. Mocht deze ook een gratis upgrade krijgen naar PS5, dan wil ik ooit, als ik een PS5 heb, wel meespelen :P

Re: GTA V

56
met0t0 wrote:Ik heb de game nog niet gestart, niet op PS3 en niet op PS4. Heb wel de disc-versie liggen voor PS4. Mocht deze ook een gratis upgrade krijgen naar PS5, dan wil ik ooit, als ik een PS5 heb, wel meespelen :P
PS3 versie is ondertussen de platinum niet meer mogelijk omdat de online trophy 'Run like the wind' niet meer mogelijk is. Dit bounty systeem werd erg misbruikt voor geld glitches en ipv het te fixen op PS3 hebben ze dat systeem gewoon uitgezet.

Voor de PS5 versie zou er minstens voor het online gedeelte een periode zijn waarin je gratis naar de PS5 versie kan upgraden. Geen idee hoe het zat met het offline gedeelte.
Image

Re: GTA V

57
@Kolm: géén probleem. Ik help waar ik nodig ben en kan.

Da's goed nieuws van dat geld. Niet 100% zeker hoe het eigenlijk werkt, maar dat komt wel duidelijk eens we eraan beginnen.
Image

Re: GTA V

59
Yup! En laten we eerlijk zijn. Vorige keer wat liggen kl****..., maar gisteren na wat voorbereidingswerk van de eerste gelukt! :cool:

Wil nu wel wat doordoen zodat ik die game eindelijk kan laten rusten!
Image

Re: GTA V

60
True! :lol:

Ik vond eigenlijk dat we al ver gekomen waren zonder echt een guide en filmpjes etc te volgen. Liep heel anders dan toen met Uncharted 4 bv! :O

Maar ik hou mijn hart vast voor de doomsday heists op PS4 :silly:
Image
cron