Re: Just Cause 3

84
billie91 wrote:
Marty wrote:Hoe zit het nu met de laadtijden? Scheelt het veel met eerder?
Ik merk geen enkel verschil eerlijk gezegd.
Het respawnen zou 3x zo snel moeten gaan, van gemiddeld een minuut voor de patch naar zo'n 20-25 seconden.

Re: Just Cause 3

85
BozeGozerXrd wrote:
billie91 wrote:
Marty wrote:Hoe zit het nu met de laadtijden? Scheelt het veel met eerder?
Ik merk geen enkel verschil eerlijk gezegd.
Het respawnen zou 3x zo snel moeten gaan, van gemiddeld een minuut voor de patch naar zo'n 20-25 seconden.
De laadtijden waren bij mij nu al een tijdje rond de 20 seconden (soms ook weer minuten) dus ik merk geen verschil op dit moment. Het inloggen duurt wel langer dan eerder.
Image

Re: Just Cause 3

86
billie91 wrote:De laadtijden waren bij mij nu al een tijdje rond de 20 seconden (soms ook weer minuten) dus ik merk geen verschil op dit moment. Het inloggen duurt wel langer dan eerder.
Maar die soms ook weer minuten zou dus nu verleden tijd moeten zijn.

Re: Just Cause 3

89
billie91 wrote:
minermb wrote:Net Just Cause 3 gekocht, moet nog een tijdje wachten tot die geïnstalleerd is. Ik ben benieuwd :D
Laat weten hoe je de game vindt. :cool:
Ik vind het een erg leuk spel, alleen heb ik toch wel het idee dat ik iets langer moest wachten voordat ik hem kocht. Als ik soms aan het spelen ben, dan hapert de game een beetje. Voor de rest kan ik geen missies op de kaart zien en bij de gear mods, zie ik alleen de laatste twee icoontjes en als ik een andere wil hebben, dan moet ik gewoon klikken op de zwarte balk totdat ik hem gevonden heb :?
Image

Re: Just Cause 3

90
Werkt dit hetzelfde als just cause 2 met missies 'unlocken' met chaos of zo? Ben zojuist met JC2 begonnen en vind het best saai op die manier. Heb het gevoel dat het een eeuwigheid duurt voor ik eindelijk eens een missie mag doen. Ik heb wel opties om te racen maar dat vind ik echt vreselijk kut in deze game omdat ik GTA gewend ben :p
Buiten dit vind ik het vecht gedoe en de vrijheid in de game juist wel weer erg vet. Als JC3 een normale story mode heeft zonder dat chaos gedoe zou ik die best willen spelen.
cron